перлена сълза

най-важната жена в живота ми празнува малък юбилей. 😀 и както всяка година, когато я попитах какво иска за подарък, тя ми се усмихна, че всичко си има. да, но, както казах, аз си падам по не особено практични, но готини неща, затова на този празник реших да изенадам майка си с нещо, което е… ами, от ръцете ми, от сърцето ми 🙂 мама обича крехки, изящни неща (самата тя е такъв човек), и ето какво излезе изпод пръстите ми за рождения й ден:

 

 

5 responses to “перлена сълза

  1. Със закъснение и от мен честито! И двете да сте здрави, щастливи и с повече време за приятни неща! 😉

  2. А цветовете ли си променя вазата? Иначе е много красиво 🙂
    Честит празник на теб и честит двоен празник на майка ти! Много усмивки и музи 🙂

  3. прекрасно е! Живи и здрави да сте и двете! … айде и мъжете покрай вас 😉

  4. Честит празник, Нийли!
    Нека си обградена с красота, усмивки и любов! 🙂