куилинг, куилинг, куилинг!

любимия ми мъж обожава кулингите ми – както се казва, лицето от ромски произход, което ми правеше положителен пи-ар, биде отписано от регистрите нан есгрон поради настъпила смърт – но, ето любимите на скъпия ми куилинг-картички – инджой ит! 😀 че даже някои от тях заминаха по направление 😀

8 responses to “куилинг, куилинг, куилинг!

  1. 🙂 А колко красиви пеперуди могат да станат! 😉
    Нийли, много ти се радвам! Не бях наминавала отдавна насам, но от днес съм вече абонат за новите публикации. 🙂

  2. благодаря ви, момичета, страхотни сте! :blush:

  3. Лелеееее! Наистина са прекрасни! А летвата е недостижимо висока за мен! Браво, Нили! 😛

  4. :blush: мерси… ще чакам да споделяш резултати! 😆

  5. Ооо, вече и аз ги обожавам! Направо думи нямам…
    Откакто astilar показа миниатюрки (забравих как се казват), съм си накупила цветни листи и все не остава време да си поиграя и аз.

    • мило, ще се влюбиш, просто! толкова е успокояващо, че думи нямам! единственото, което ти е нужно, е само клечка за зъби, сцепена а върха, и вършей колкото искаш!

      • (кимам) Ами да, аз така или иначе установих, че творческата дейност помага на нервите повече от каквито и да е хапчета, така че…. 😉
        Само дето толкова си вдигнала летвата, че направо ме е страх да захвана 😉 Ама навивам ръкавите, де… и без друго тези дни ми идват разни идейки 🙂