me awarded :-D

без малко да стане голяма излагация с този постинг :blush: напоследък блоговете не ме слушат никак – затварят коментари както си искат, не ми позволяват аз да пускам коментари, и са фрашкани със спам! който имам навика да забърсвам без да гледам много-много, че ми е писнало от предложения да се запознавам със секси рускини в еротични видео-чатове, но снощи, преди да извадя голямата метла, все пак реших да видя какви са офертите за деня.

и видях, че незайно как, в спамовете е попаднало изключителнно милото съобщение на Creative, която е наградила пресния ми, пресен блог с ето този медал:

стана ми много готино и топло 😀  и още повече се усмихнах на позивната на блога й: beautiful chaos art – някак си, изкефих се, когато подуших нещо познато, а творенията й са нежи, красиви, изящни 😀 благодаря ти за усмивките и насладата за очите ми, Creative 😀 !

та, идеята на блог-наградката е да разкрия 10 неща, които ме правят щастлива,  5 работи, които другите не знаят за мен, както и да наградя 5 блога. същото трябва да направи и всеки, който е получил тази награда 😀 `ми, аз съм фен на блог-игрите, затова с истински кеф скачам в тази:

десетте работи, които ме правят щастлива

 детенце! 😀 всяка негова усмивка, всяка щуротия, която прави, всяко `мами`, с което ме вика, личните, малки, нежни, щастливи мигове, които са си само наши, смехът му, сутрините, в които ме буди, дърпайки одеалото ми и вечерите, в които се гуши до мен, докато си пие млякото, всеки път, когато идва при мен, за да целуна мястото, където по невнимаие се е ударил,  всеки негов мъничък успех, всяко постижение 😀 много банално ще прозвучи, може би, но сърцето вече живее извън тялото 😀 

топлината в голямото ми, тип италианско семейство 😀 всичките сме кибритлии, та дрънкаме 😀 но обичам истинските мигове, които имаме – дългите разговори с майка ми, казармените истории на баща ми и всеки път, когато ме спуква от бой на шах, маратоните, които си правим с брат ми, докато се замеряме с вицове в продължение на часове, прекрасните ми племеници-близначки, за които съм приятелка и душеприказчик всеки път, когато има нещо изключително важно от седемайсет-годишният им опит, което трябва да споделят и имат нужда да ги приемат насериозно, вечерите с мъжа ми, в които всеки тихо си се занимава с неговата си дейост в различните краища на стаята, и отвреме-навреме идва при другия да види какво прави, да даде идея или порсто да се целуем, а да ви кажа, искренно ме е яд, че сестричката на любимия ми живее на почти петстотин километра от нас и заради това сме лишени от удоволствието да отглеждаме децата си близо една до друга.

приятелите ми. аз съм човек с купища добри познати, но няколко истински приятели – такива, които са заставали зад рамото ми в изключително трудни моменти, такива, които могат да разчитат на моята дясна ръка, дори ако се налага да крадем коне. и мисля, че те знаят кои са. обичам ви, хора!

музиката. обожавам я! тя е витамините за душата ми. обичам реге, обичам chill-out, етно и smooth jazz, обичам брит и джънгъл, направо обожавам пънк и ска, но жанра, който ме прави истиски щастлива и жива до степен, в която кръвта ми наистиа да кипва, е рокендрола – както от стария класически рок, така и до новите му версии в почти всичките им проявления. и адски се радвам, че и Боро май проявява предпочитания към любимата ми музика – особено в моментите, в които му пея since i dont have you заедно с GNR и аксел.

новата книга – особено такава, каквато отдавна съм искала да имам или порчета, с миризмата на прясно мастило и все още залепеи страници от пресата.

домът ми – десетките квадратни метри, които са `вкъщи`, с всяка вещ на точонто си място, с цел, спомени и значение, с миризмата на прегоряла захар и ветрилата по стените… просто – вкъщи 😀

моментите, в които рисувам или майсторя нещо, и самата аз не зная какъв ще е крайният резултат…

анимация! особено 3D – способна съм до безкрай да гледам `гърсенето на немо`, `шрек`-овете, `артър и минимоите`, `аватар` направо ми счупи главата, а следващото нещо, на което ще подкарам мъжа си, е `как да си дресираш дракона`. напоследък ставам фенка на детските а сина ми – `майстор мани` и `клубът на мики маус`, пак изключително готини три-ди. но обичам и класическата анимация – като `последният еднорог` или `фърм гъли, последната дъждовна гора`.

кафе! по много, обикновено шварц с много захар и капка мляко, на джезве, клокнало седем пъти, а ако е на пясък, съм пред райските двери напраов! апоследък, обаче,п реориентирах вкусовете си към чай, по специално – мате – прелестна идиаска билка, след първата глътка на която мигновено станах безсмъртна!

вицове! да слушам, повече да разказвам. обичам да карам хората да се чувстват щастливи с внезапна доза смях 😀

сега следва да ви обязня за петте работи, които не знаете за мен – фънки въпрос, защото оези, които четат тъмната ми половина от около три години, са наясно даже и с дупките от извадените ми млечи зъби, но, все пак:

мога да вържа косата си само с молив – изключително удобно и изключително практично нещо, защото винаги съм наясно къде ми е писалото, а и се получават готини кокове. както и поводи за неловки моменти – като например, делова среща, в която е малко нелепо да се правиш на изключително хард-кор-бизнес-кучка, след като от главата ти стърчи НВ с гумичка. но, да приемем, че неволното отклонение от дрескода ми се е случило заради невероятната ми на моменти разсеяност.

стрелям изключително добре – като за жена. на бърза стрелба изкарвам 80 от 100 точки, на статична – 90 от 100, с което си умение направо се фукам! 😀

имам много иско кръвно – 90 на 60, въпеки, че ми е гот и при 80 на 40. може би заради тази ми особеност не ми е студено никога. дори при минусуви температури.

майтапа настрана, но спя с плюшена играчка – обикновено, това е едно мече, което слагам под врата си като япоска твърда възглавничка, и да ви кажа, спя като змей!

имам страх от тъмното. но не онзи атавистичен ужас, че от гардероба ще ми скокне гадния клоун на стивън кинг, а чисто практичното притеснение, че ще се спъна, ще се ударя или ще падна. изгаснне ли внезапно светлинната, замръзвам, докато се ориеитирам в обстановката.

сега е ред на моите пет наградени блога 😀

блу – ако знаете какви невероятни тортени изкушения твори – ще ви хване диабет само докато ги гледате!

жени – невероято мило дете (а тя си знае, че я наричам дете не заради снизходителност, а просто защото е тъй прекрасно по-млада от мен).

деничеро – тя просто е… деничеро 😀 много силна, и мнного усмихната!

Inna– страхотни творения! да кажем, че това е една от големите какички, от които се уча 😀

рали – от двте елши. харесвам стила й, но още повече ми харесва, че майсторицата, която прави готини картички, си пада и по готик-арт 😀

нямам идея дали само craft блогове трябваше да номинирам, надявам се да е в правилата на играта, но наградих и блогове на хора, които просто си плачат за това да си носят семантиката на наградката на челата 😀 дано да не съм оплела нещо нещата, че кофти…

е, толкова от мен 😀 доста егоцентричен пост се получи – а и доста дълъг, до там, че чак сама си писнах, какво остава за вас! лека нощ, момичета и момчета – както се казваше на едо място – thats all, folks! 😀

9 responses to “me awarded :-D

  1. Pingback: Награди « Deni4ero’s Weblog

  2. Thank you very much, Niili!

  3. Pingback: И аз съм наградена « Over the rainbow…

  4. Благодаря ти 🙂 Още днес се захващам 😉 )
    (Само на уше – първо прочетох тази публикация, преди да видя коментара в моя блог 😳 )

  5. biiiiiiiiiiiiig hugs 4 good night 😀

  6. Е, аз го прочетох на един дъх. 🙂
    Много ти благодаря за милите думи за мен, много ти благодаря и за споделеното. Хихихи, а познатото го подуших и аз още първият път като отворих твоя блог. :)))
    А относно награждаването на блогове от твоя страна – не че и аз съм запозната нашироко с тези блог-награди, но смятам, че наградата е за блог, а не за група блогове с определена тематика, затова имаш пълното право да награждаваш каквито и които си искаш блогове. 🙂