от-каквото-там-имаше-в-хладилника

това време просто си е… @?(&^$#$#$@@ »&!!!

да си призная, обичам да готвя, (ако и да се случва твърде рядко напоследък), и злите езици твърдят, че добре се справям около печката. имам си няколко любими манджи, които ги готвя с удоволствие – то си е напарво ритуал, като вещица, що забърква чудодейно биле, с все подправките му и `сите салтанати, след което манджа, уж за два дни, я опердашваме за една вечер (то, хората са казали, че ГГЗ, ама това е друга тема  😀 ) понякога, обаче, много си падам по импровизациите в кухнята – разбирай, когато ме мързи да си апъна мозъка какво точнно да сготвя тази вечер – и започвам мъжко готвене – демек, отварям хладилника, харесвам си дадени неща и решавам да видя какво ще се получи, ако ги сглобя в манджа. и да ви кажа, така открих доста вкусни изненади впоследствие, но и това е тема на друг чат 😀 това, което всъщност искам да кажа, е че картичката по-долу също е, така да се каже,  в стил `абе-каквото-там-имаше-в-хладилника`. 😆 днес просто ми беше ден, в който реших да си поизчистя бюрото от разни излишни неща и останали ми фири, но после ми стаа съвестно да похабявам неща, които могат да се сглобят в нещо. 

отсега казвам, че тази картичка е драфт за нещо наистина пипнато в бъдеще  😀 все още под емоцията на японските истории отпреди два-три дни, реших да пробвам нов вариат на отваряне (предварително се извинявам за качеството на клипа, белия баланс го няма никакъв, заради което бате ми ру, който някога ме учи откъде се държи камерата, би ме набил, но днес явно ми е ден за набързо-мързеливи неща):

дано нещо да се е видяло 😀 – сори, ру, тези дни ще има поправителен, обешавам 😀

4 responses to “от-каквото-там-имаше-в-хладилника

  1. Много е готина! Фен съм ти на картичките! 😛

  2. Ей, майсторка си на нетрадиционно отварящи се картички! Браво!! 🙂 А и самата картичка отново е чудна! 🙂