another crakpot-niili-card :-D

😀 днес бях в много откачено настроение, заклевам се! 😀 сърбяха ме пръстите да направя нещо, обаче и аз не знаех с какво точно ми се занимава, докато, всъщност, е осъзнах, че съм на кеф да забъркам някаква безумна шарения, в която да си поиграя с обем и цветове, да стърчат паделки и брадсове , да омешам stamping, folding, куилинг, и въобще, ужас някакъв, и стана тя, каквато стана:

 

силно ме радва този таралеж! 😀 много съм се влюбила и в няколко негови колеги зайци и мишки, и, дръзвам да позная, по случай един голям ационален празник, който се задава след около месец и малко, и на който, по случайност, ще навърша пълнолетие за втори път, в wishlist-а ми по този повод, редом до мини-дрилчето с мого тънки зъботехнически борчета и аерографа, ще присъства и доста стабилно попълнеие към колекцията ми от печати 😀 😀 😀 осве това, колкото и нескромнно да звучи, но съм много доволна от розичката:

в чест на истината, цветето ми дойде като идея буквално ей така, получи ми се буквално on-the-fly (отвратителен лапсус, който много ме кефи), но от друга страна, дефектът прави ефекта 😀

и за да не ми е скучно, картичката пак се отваря по шантав начин 😀

като цяло – доволна съм от резултата, най-малкото, защото по личната ми скала на шантавост от едо до десет, картичката я номинирам с петнайсет! 😀

happy crafting, момичета и момчета! 😀

Коментари са забранени.