юнски картички

когато тръгне да наближава юни месец, вкъщи става нещо стнашно (имаше едно такова парче на бате жоро минчев, царство му небесно: може би сте чули, че когато дойде юли, нещо става с мен! ито ям, нито спя, целият кипя, и чакам този ден… – е, при нас става въпрос за юни месец, но, усещането горе -долу е същото). та, мисълта ми беше, че времето около наближаването на месец юни е доста пъстро в нашето семейство 😀 причината е, че се скъсваме да празнуваме. първо, моите две чудесни  племеници-близначки имат рожден ден в края на месец май. следва първи юни, който е изключително обичан празник от нас – майтапа настрана, но аз не съм преставала да си го празнувам, мъжа ми е същата кифла като мен в това отношение, а откакто се роди Боро, първи юни наистина ни е много мил и скъп празник (ако и да сме го празнували само веднъж досега 😀 ) на втори юни, точно в дванайсет без десет наша милост се е появила на бял свят, а мама ме бъзикаше като малка, че сирените вият в моя чест, на трети юни, почти точно 24 часа след мен, е рожденият ден на мъжа ми, и въобще, около 75% от моето чудесно семейство сме близнаци – нали всеки близнак има по още един вътрешен такъв, и, сещай се сега каква невероятна мешана скара от характери сме! да благодарим на съдбата, че сина ни е лъв, та поне той да ни сваля на земята, че то от толкова мого въздух наоколо, освен течение или ураганен вятър, не знам какво би могло дас е получи 😀 освен това, имаме доста приятели, които са ни колеги по зодия, така че през юни определено се празнува яко около нас, а тази година така се случи, че отново в края на май се пада и абитуриентският бал на моите прекрасни момичета.

по този повод започвам серийно пориизводство на картички, предназначеин за всеки един от щастливите поводи, които ни чакат през месеца – дали ще ги пускам хронологично е много спорен въпрос, щото, де да знам как, кога и къде ще ме тресне вдъхновението между очите, но така или иначе, ето това е първата картичка по въпроса – предазначена е за рождения ден на голямата близначка:

напоследък много ме избива на стилизирани неща 😀 надявам се моето момиче да успее да си представи, че това е кутия за подаръци 😛 и като казахме подаръци – отдавна съм се отказала да танцувам то тънкото и крехко въже на чуждия вкус, що се отнася до избиране на подаръци, а и обикновено, подарявам готино-непрактични неща. затова в последните години си измивам ръцете с кеш – всеки да си купи точно това, което наистина иска, вместо аз да му налагам моя вкус за бижута, парфюми, бельо и прочее глупости, които ще бъдат приети от куртоазия, но дали щесе харесат е друг въпрос. та, поради тази причина, исърта на картичката изглежда така:

като тук идеята на мини пликчето е да приюти именно същинския подарък 😀

та, така 😀 отивам да мисля и дялкам останалите картички 😀 happy crafting!

 

6 responses to “юнски картички

  1. чеднаааааааааааааааааааааааааааа!!!!!!!!!

  2. аз, така, като гледам – нийли-то си намери нова племенница, а жени – нова леля :)))))) хай, честито да ни е!
    разбира се, че картчиката е чудна 🙂
    ‘ма много жега сте си избрали за празнува, бре, хора …

    • е а живи и здрави, дето се вика 😀 жега – жега, ама то затова сме терераментни 😛
      за тебе голям целюфан, нали си знаеш?

  3. Ха, това е времето и на моето семейство 🙂
    Като се започне с рд-то на любимата леля в края на май (на която ми напомняш), после 1ви юни, който също много уважавам 🙂 , на нашите годишнината от сватбата и по към края на юни -рождените дни на мен и сестра ми. И аз добавям няколко празника на приятели и не остава свободен ден през юни 🙂
    Обичам го това време! 😀
    PS Съвсем щях да забравя – картичката е мнооого готина 🙂

    • супер временце е, нали? да сте живи и здрави и всички вие и много да се радвате на хубавите поводи, които ви предстоят! благодаря ти за мнението – между другото, ти пък ми напомняш по нещо на моя та племеница, така че ти благодаря, че ми `свери часовника` 😀