юнски картички – part 2

продължавам с работата по юнските картички – разбира се, не в хронологичен ред, важното е работа да има, както казваше един стар шеф 😀

отдава съм се наканила да направя по-долната картичка – навремето като ученици щуро се забавлявахме, играейки на `протокол` с два по два залепени на кръст листа хартия – нямах идея, че в световното картичкодело въпросното тяло се нарича endless card, (подсетх се от блога на приятелка, която пък направи ендлес-книжка за дъщеричката си – тенкс а лот, ралка 😀 ), но ще имаш удоволствието да видиш моя вариант – картичката е предназначена за рождените ни дни, а мен и любимия, като идеята е всеки да напише пожеланията си към другия 😀 найс, а? 😀 ето я картичката:

и щрак:

и пак щрак:

и voilla:

въобще, blonde delight отвсякъде 😀 (нали го занеш оня виц, че можеш да забавляваш блондинка с часове, като й напишеш на един бял лист `обърни от другата страна` – е, с тая картичка нещата са горе-долу същите 😀 голям фън ми беше, докато я правех :-D)

втората картичка, която представям на вашето внимание тази вечер, скъпа публика, е предназначена за рождения ден на малката ми племеница – всъщност, по-малката с десет минути, но все пак 😀 искаше ми се картичките за рождените им дни да са горе-долу в един стил – те все пак са близначки, ако и да са разнояйчни, и ето какво се получи:

и инсърта отвътре, естестевно, пак с мини-плик за същинския подарък:

😀 обичам, ама наистиа обичам да имам поводи, в които да правя неща за хората, които обичам 😀 гот ми е, че през месеца предстоят още поводи 😀

3 responses to “юнски картички – part 2

  1. 🙂 Радвам се, че съм била полезна. 😉 Получила се е много сладурска картичка!

  2. на първи юни имам празник … дечко съм все пак …