само набързичко

здрасти!

дес мама и Боро ме пуснаха малко гарнизона 😀 да посвърша още малко от коледнните приготовления 😀 и в общи линии – да си продухам малко мозъка 😀 една от днешните придобивки бяха и обемнните стикери, които виждаш на картичките по-горе (сори за левашките снимки, но са снимани посред нощите на изкуствена светлиа, но, вярвам, схващаш общата идея 😀  ) лекичко съм недоволна, между другото – лепенката беше отдавна изсъхнала и се чупеше, затова се аложи аз да повдигна елементчетата с обемно тиксо. да-да, за пореден път се подсещам защо точно не обичам да си играя с готови елементи 😀 (оставям настрана и въпросът, че девойката от книжарничката, в която съвсем случайно се заврях, имаше особен подход към клиентите си – е знам за теб, но аз изключително много мразя да ми се говори на `ти`, особено, ако съм решила да похарча пари някъде. може да звучи много егоцетрично и надуто от моя страна, но определено не съм фен на свойските отношения, когато става въпрос за бизнес – дори и за нещо такова тъпо като дребна пазарувка в малко магазинче. някак си, фамилиарниченето не е на място – ако и да се опитваш да създадеш някаква свойста, еприудена атмосфера с клиентите си, все си мисля, че далеч не си жулиет бинош със сладуранесто магазиче за авторски шоколад).

леле. склонна съм да се отплесвам. склона съм, явно, и да правя от мухата сло, ама, уатевър, все нанякъде трябва да избие апрежението напоследък 😀

та за картичките. много набързо направени и семпли, но спешни. едната е за племениците в бургас. другата пък сме решили да подарим на дядо коледа (или дядо коле, както би го нарекъл Боро 😀  ), тъй като съм обещала на малкия, че белобрадия старец ще дойде да го види тези дни. (всъщост, актьор, приятел на мъжа ми, и може би точно заради това се адявам да успее да създаде приказата илюзия 😀  )

та, такива ми ти работи! лека нощ и весели и щастливи празници, ако не се видим скоро – че на хоризонта се задават, доколкото знам, бури от посни сърми, боб, баклавички и тиквеници! 😀

p.s. леле и правопис! сори още веднъж – к-борда ми тотално се разби! май и аз трябва да си поискам подарък от дядо коле! 😛

One response to “само набързичко

  1. 🙂 Колкото и да ми е коледно, като дойда при теб, картичките и снега и всяка частица от мен започва да пее ‘we wish you a merry…’ Направо не знам как ще издържа до сряда вечер, когато се изстрелвам към вкъщи, към камината, постните сърми на баба и към прегръдките на домашните…. Отплеснах се, извинявай – а само исках да кажа – Весели празници на цялото вълче семейство! 🙂

    PS И аз не обичам да ми говорят на ‘ти’ в разни магазини 😉

Вашият коментар

