hi

липсвам напоследък тук 🙂 моя малък палав ангел изисква цялото ми време – майките с малки деца ще ме разберат, а майките на дечица около на около две-три годинки направо ще ми влязат в положението 😀 в последно време усъвършествах уменията си в гоненицата, криеницата, както и, дръзвам да твърдя, акробатиката, та нямах много време за картичкоделие (като добавим и известна дозца мързел и липса на вдъхновение заради пролетната умора… хм, пролетна умора ли казах?!), но днес, след като изметох, изчистих, сготвих три чешита ястия и изведох говядата на паша, се спретнах и ето какво сътворих:

recently missing from here. my little master of disaster requires all my time – these days ive improved my skills in  hide and seek and acrobatics, so i did not have much time for cardmaking. today, however, there was a new world order, Mom’s the boss in the house!!! and this is what i created while the kiddo was asleep:

малко нетрадиционна за мен картичка – обикновено моите изделия са натруфени и напудрени с всякакви украшения и джунджубръци, но отвреме на време си падам и по изчистени и симетрични неща.  освен това съм страхотен фен на таралежчетата от точно този сет на penny black – tiny wishes 🙂 мисля с тази картичка да участвам в предизвикателството на `двете елши` – кубизъм – (малко се отклонявам от класиката в жанра 😛 ), както и в charisma cardz challenges – week 9 – four legged friends

a little unconventional projekt for me. usually my cards are decorated with jim-jam of any ornaments, but sometimes i like to do clean and simple projects. also, im a big fan of  hedgehogs of penny black clear stamp set tiny wishes:) with this card will participate in the challenge of `dvete elshi- Cubism, as well as charisma cardz challenges – week 9 – four legged friends

и за да не ми е твърде скучна картичката, съм я направила така, че начинът, по който се отваря, да бъде част от дизайна й – ето така изглежда отвътре:

also am a big fan of fun folded cards, so the way that opens here is part of its design:

толкова от мен, мили приятели и съседи 🙂 весели празници!

so from me, dear ones 🙂 best regards:)

Natasha

3 responses to “hi

  1. Като твърда фенка на „отклоненията в жанра“ :)) те поздравявам за супер сладката и страхотна картичка, Нати!

  2. И аз много харесвам тези таралежчета на Пени Блек, много са сладички и стават за всякакви поводи! Чудесна картичка!

    Мерси, за участието в нашето предизвикателство!

Вашият коментар

