my first whiff of joy card

😀 следва дълъг и досаден пост, да знаеш 😀

съвсем скоро си дадох сметка, че въобще не съм усетила кога е минала една година, откакто кардмейкинга ми влезе под кожата и от забавление, докато детенце спи, се превърна в щура обсесия. като се замисля, това е хобито, на което се отдавам с най-голямо постоянство – не мога да си изкривя душата, скоковете ме правеха изключително щастлива и много ми липсват на моменти, стрелбата е едно от трите неща, в които съм адски добра, и която ме кара да се чувствам невероятно жива. но поради една безкрайно красива обективна причина, в близките две-три години просто не съм и търсила възможността да организирам нужната логистика, за да отдам на тези две занимания страстта и вниманието, които заслужават 🙂 , (друг е въпросът, че направо ме е срам, като се сетя от колко време кънките ми тъжно ръждясват в килера на майка ми). някак си, картичкоделието ми пасна по някакъв начин – кротичко, тихо, нежно, на моменти много интровертно занимание, което понякога носи същия адреналин, сравним с успешната стрелба в група, когато видиш красотата, която си създала със собствените си ръце и докато си представяш усмивката на човека, за когото е предназнамена. готино е, с две думи:-D та, през тази една година, докато се ровех в блогове и сайтове, възхищавайки се на невероятни красоти, докато напасвах своя си стил, просто се влюбих в художничката Елизабет Бел. допада ми изчистеният й, в същото време – детайлен стил. та, в крайна сметка, реших, че е дошъл момента, в който трябва да имам моите фаворити от Whiff of joy

soon i realized that i never noticed when it passed a year since making cards slipped under my skin. of fun, while my child sleeps, has become a wonderful obsession. this is my hobby, which are provided with the greatest perseverance. i liked a lot – quiet, gentle, at times very introverted activity,  that brings joy and excitement when you see the beauty that you created with your own hands… i decided it was time to give myself some beautiful rubber stamps from Whiff of joy and Elizabeth Bell, of which i am a big fan.

та, преди няколко дни най-накрая пратката ми пристигна, и да си призная съвсем честно, докато разпечатвах плика, наистина почувствах `полъхът на радостта`, докато си представях какво точно ще натворя с новите си красоти:) картичката, която ще видиш след малко, е много моя – да речем, че това е визуалният и материален символ на това, което ме прави безкрайно щастлива в ежедневието ми – а именно – моя малък син и хобито ми 🙂 в този печат – willow with toddler- се влюбих от пръв поглед:)

card that  ill show shortly is inspired by my son 🙂 . in this beautiful stamp, Willow with Toddler, i fell in love at first sight:)

ill show this card to the ladies of  Whiff of joy challenges, challenge 99 – blooms and buttons

трябва да призная, че е истинско удоволствие да се работи с този печат 🙂 оцветен е с акварелни моливи, но `фатката е, че съм блендирала цветовете с бебешко олио, вместо с обикновена вода. тази техника ми харесва много 😀 при водата, ако не внимаваш особено, се получават замазвания и размивания на цветовете, които не винаги са част от търсения ефект. при блендирането с олио – освен, че картичката мирише на бебешко 😀 –  цветовете просто попиват в картона и се преливат много фино един в друг – това става, обаче, ако е нанесен достатъчо плътен слой и ако моливите са наистина качествени – моите са derwent. също, бебешкото олио е и страшен фиксатив.

it is real pleasure and fun to work with this stamp! 🙂 image is colored with watercolor pencils, i blended colors with baby oil. cool thing of baby oil it’s a great fixative that preserves color durable and shiny.

buttons are from my stocks. these are just a great knot for ribbon bows. 🙂

also, i think that this model flowers will turn into something like a mandatory element of my cards – (just like the butterfly and decorative pins:)  )

i hope you like my humble card, dear guests! i wish you all a lot of inspiration, harmony and joy!

желая същото и а вас, мили дами (и евентуални господа), които се навъртате тук! 🙂 ще бегам, че поста стана съвсем мазало 😀

hugs!

Natasha

7 responses to “my first whiff of joy card

  1. This is so gorgeous! thanks for joining us at WOJ! hugs, Jane x

  2. Wow! This is beautiful…your flowers are gorgeous. I adore the image and your use of buttons and blooms are wonderful.
    Love,
    Chelsea

  3. благодаря ти, слънчице! :**** винаги добре дошла, нали знаеш :* кафето го адмирирам много, много, ама много горещо!!! даже знам и къде ще те водя, когато си оправиш съобщенията във фейсбука, за да се уговорим нещичко :))))) иначе, цъфките са направени с обикновена хартия, по познатия начин, обаче, след като са навъртяни и залепени връз картичката, си поиграх малко с течни перли, разредени с вода. фънки става! 🙂

  4. Да, щях и друго да пиша и забравих 🙂
    Цъфтетата ти са просто страхотно-разкошни! Хартията е перлена или блясъкът е допълнително прибавен ефект?

  5. Честит ти рожденик, Нати! 🙂 И да продължаваш да го пълниш с твоите красоти! Както не веднъж съм ти казвала – обичам го това местенце, което освен наслада за очите, е наслада и за мисълта 🙂
    Няма да ти пожелавам обичайните неща, защото ти и без това си ги притежаваш. 🙂 По-скоро на себе си го пожелавам – да пием по кафе някой ден. 🙂

Вашият коментар

