here comes the bride…

…младоженеца също се навърта наоколо 😀

а здрасти!

дес направо не ми е ден и ми идва да си седна на ръцете просто, за да не направя някоя още по-голяма поразия – техниката е ме слуша, изпускам чаши, чинии, и всякакъв аутфит за какъвто се сетиш, затова само ще ти покажа картичката, която спретах с още една от новичките ми woj-ски глезотийки:

признавам си, че имах идея просто да пробвам как ще стои печата, но после се заиграх 😀 този път оцветяването е с пастел, дистреса по ръбовете също, а за фиксатор използвах разредени течни перли. ефекта ми хареса – освен, че заковаха цветовете, се получи и много изящен перлен отблясък, който едва ли ще се види на снимката, но си е там. 😀  малко нетрадиционна откъмто цветове сватбена картичка се получи, ама айде стига от розово и синьо по сватбените аксесоари вече 😀 та, това е сватбеа картичка в жълто 😀 – ннякъде казват, че това е цвета на ревността (което ако го приемем асериозно, си е кофти символ като за сватбен гифт, отъкдето и да го погледнеш), аз пък казвам, че жълтото е цвета на слъцето и радоста. нали съм близнашко и аз, какъв да ми е любимия цвят, дето се вика 😀 но си се радвам на картичката, защото е ентайърли хендмейд, така да се каже – семпла и изчистена откъм детайли и украшения, освен превърналите се в моя мания напоследък навъртеи цветчета:

и тук пак си играх с течните перли 😀 – много ми харесват, защото освен, че придават много интересен ефект на точно тези цветя, като изсъхнат, целия елемент става по-твърд и здрав. въпреки, че пак не се вижда перленото, ама айде. 😀 като цяло, много си я харесвам жълтата сватбена картичка, ама на, поне засега не се задават сватби на хоризонта, а пък повечето ни приятели са вече отдавна бракувани с по някой и друг чифт деца около тях. тъй че, това изделие отива в скромното ми дюкянче 😀 ето още малко снимки:

туй то за днес. чао засега, че отивам да оправям дизастърав кухнята 😀 като гледам, трябва да поработя и върху правописа си, но така е, като не ме слуша `н`-то на клавиатурата, освен това, всички гении сме с дислексия 😀

Вашият коментар

