happy mail :)

здрасти! 😀 

в момента ме четеш приятно развълнуваа и усмихната от ухо до ухо 😀

вчерашния ден беше хубав crafty ден за мен – ще ми се да вярвам, че вчера създавах специална магия за специални за мен хора, но музата ми беше още по-окрилена, защото в пощенската ми кутия ме чакаше известие – предшественик и предвестик, отново за късче специална магия. 😀 ето че днес най-накрая успях да отворя вълшебната кутийка, сърдечен дар от друга много креативна и добра магьосница 😀 благодаря ти, Делянка!

нека вълшебите мигове те спохождат още по-често, а хармонията винаги те държи за ръка 😀

2 responses to “happy mail :)

  1. И аз съм щастлива, че те усмихнах!

Вашият коментар

