in the сhristmas mood

🙂 няма да си кривя душата, не обичам есента особено много – ама красиви цветове, тъжна нега и прочее работи – тц, не става, не обичам оголените клони на дърветата, които започват да приличат а костеливи пръсти на вещица в бързо падащия мрак, не харесвам дъжда, студено ми е и не ми се става от леглото сутрин. 😀 нямам ядове със септември и първите седмици на октомври, обаче това време – блях! но пък ме кефи очакваненто а зимата – такава, каквато я обичам, с много сняг, замръзнали стъкла на прозорците, на които сутрешния скруж е изрисувал причудливи картини, почивите дни, в които тримцата сме заедно и мързелуваме юнашки в леглото, дребния пънкар командери с дистанционното какво ще гледаме, докато се нашматкаме най-накрая да станем 😀 и, естествено, снежни човеци, шейни и зимни кънки 😀 😀 😀 тази година сме решили да не пропуснем поне това, и си мисля, че ще е страхотен фън да качим и малкия на кънки. ще е шоу 😀 и, естествено, подготовката за коледните и новогодишни празници. 😀 отсега съм си намислила желанията към дядо коледа, свиркайте да ви дам ай-бан сметката си по въпроса 😀

реших тази година да се заема по-сериозно с поздравителните картички на родата и най-скъпите ми хора, най-вероято съм позакъсняла, но пък да си играйкам с хартийките и джаджите ми носи много готино усещане за прет-а-порте за истинската подготовка за купоните. та, ето картичка 2 от таз годишната серия:

признавам си, свикнала съм моите проекти да са истинска абракадабра от цветове, детайли и украшения – харесва ми да мисля за картичките си като за бижута от хартия – така че тази ми се струва, хм, доста минималстична като за мен. но пък може би няма да е лошо да си седна на ръцете и да поекспериментирам именно в умереиня минимализъм 😀 (също така, трябва да поекспериментирам върху неработещия  клавиш `н` на к-борда. но пък предпочитам да си мисля, че не правя правописни грешки. създавам нови думи!) 

ето още малко снимки:

с тези готини мишоци ще участвам в

penny black and more @ allsorts – all creatures great and small – много ме кефи, че това очарователо предизвикателство вече е отворено за участия с абсолютно всякакви печати, не само на ПБ

и, защо пък не, също и в sketch satirday, week 181

та така. толкова от мен засега. желая ви топличко настроение, на който се е отбил тук, и умната!

8 responses to “in the сhristmas mood

  1. Aww very cute! Love that beautiful lace! Thanks for joining us this week at Sketch Saturday and Good luck! 😀

    Hugz & TFS,
    xx Tracey/SS-DT xx

  2. So beautiful colouring, fab creation!

    Thank you so much for sharing with us at Penny Black and More Challenge, good luck;-))m

  3. Just gorgoeus Niili and beautifully embellished.

    Thank you for joining us at Penny Black and More Challegne this month and good luck with all the prizes on offer.

    B x

  4. How cute!! Love all the details you added and super cute stamp!
    So happy you joined us at penny black and more!
    Ellie.

  5. Ти си знаеш, ама пак да ти споделя! Фенка съм ти! Пак ме набара на вълна възхищение и ще си го излея върху тебе, така да знаеш! Ето – излив! И не се изчервявай, защото напълно си го заслужаваш!
    Между другото – с какъв апарат си правиш снимките? Яки са!

    • мерсаж и гуш 😀 нали съм ти казвала – подобно твърдеие, дошло от `колежка` си е направо като отличен в училище :DDD
      иначе, апарата е домашната сапунерка, осем мегапиксела, обаче симам на режим зуум – с цветенцето, и после мъничко се налага да попипам светлината, щото мястото ми за снимки е тъмно. 😀

Вашият коментар

