christmas all the way

добър ден 😀

минавам само набързо, за да регистрирам поредната коледна картичка – празника наближава със страшна сила, а аз подозирам, че май няма да смогна навреме с честитките за любимите хора 😀 не случайно хората започват коледните подготовки още от месец август 😀

та,  днешната картичка е подарък за скъпа семейна приятелка,искрено се надявам да й донесе много усмивки 🙂

утре ще се върна с по-качествени снимки – напоследък времето не работи за мен, що се отнася до снимане, но какво да се прави 🙂

с този проект ще участвам в

sketch saturday, week 185

paper sundaes – 99 – anything christmas

двете елши – весели звънчета

толкова от мен засега – ще бягам, защото имам да доизям `кланът радли`. на фона на всичката инфантилна вампирска литература, пропита с изключително много излишна twilight сантименталност, `кланът радли` ще се окаже, май, свежо попадение – въпреки, че има доста алюзии именно със `здрач`, `дневниците на вампира` и дори любимия ми `вампирът`, но след като сам батко алфонсо куарон се е заел с филмирането на романа, съзирам известен шанс за истинската фенщина, но, ще видим къде ще му излезе края. поне сега-засега, книгата ми върви много вкусно 😀

чао-чао, и да слушкате! 😀

хм, дъжд и студ навън, детето блажено спи, чаша фантастичен чай от хибискус, одеало и приятна книга – какво повече му трябва на човек?! 😀

11 responses to “christmas all the way

  1. Wow, fab colouring on the kraft. A super take on our Sketch and the lace is gorgeous! Thanks so much for joining us at Sketch Saturday this week. x

  2. Някъде се загуби коментара ми, ще се опитам да го напиша пак, пък най-много да го получиш два пъти:)
    Направо ме потопи в атмосфера! А за Кланът Радли май ще се опита, защото и на мен са ми писнали инфантилните тийнеджърски вамп романчета! Благодаря за препоръката! А за Вампирът чакам Коледните празници и мисля да се потопя пред блещукащата елхичка и с чаша чай в ръка!
    А картичката е мноооого многоооо хубава!

    Благодаря ти, че участва в предизвикателството на Двете елши!

    • 🙂 благодаря ти, че се отби 🙂 `вампирът` със сигурост ще ти хареса, кланът радли`.. да речем, че е доста британска книга 🙂 весели празници! х

  3. Ей, потопи ме в атмосфера! Обхвана ме едно Коледно настроение!!! А за Кланът Радли май след думите ти ще се пробва! И на мен ми е писнало от инфантилни тийнеджърски истории за вампири, дано тази е различна.
    А картичката е много ама много хубава!

    Благодаря ти, че участва в предизвикателството на Двете елши!

  4. благодаря за милите думи на всички ви, девойки! желая на всички ви весели празници! 😀

  5. Страхотна картичка, Нийли 🙂 Съвсем в твой стил – пищна и премерена 🙂 Много ми харесва:)

  6. Защо за първи път се спирам тук? Много ми хареса – и дантелите и панделката,и самата картинка,но най мноцо цялостното топло усещане от твоята картичка!Поздравления!

  7. Stunning!love the color combo and that trim is perfect.love the pins and big bow.tfs

  8. Много празнична картичка… страшно изпипана до последния шев!

  9. какво ли? и една срещичка с приятелче :))
    Нати, страхотна, страхотна картичка!

Вашият коментар

