remember, remember the 20-th december…

🙂 живота понякога се извърта наистина много странно… и смешно 🙂 на тази дата, преди пет години, преживях доста кофти инцидент, и, подробностите не са важи, но да речем, че тогава бях one step beyond – както във физически, така в чисто емоционален план, а последствията от този ден оставиха ей такава татуировка в душата ми и живота ми занапред, и ако и да съм много печена и джелезна, не мога да забравя тази дата. колкото и да съм изнервена понякога, да ми се иска да скъсам синджира и да избягам нанякъде, и ако и да ми се иска на днешния ден да си коля курбан, съм благодарна, защото разбрах колко са важни и ценни нещата, които имаме тук и сега, в точно този миг, колко скъпоценно и важно е да ги пазим, почитаме и обичаме – не, това не е цитат от тъпа селф-хелп книжка, а горчив опит, преживян и изстрадан, такъв, който те кара да сриташ в ъгъла всички сенки на демоните, които са на път да покажат грозните си муцуни от дълбините на затвора, в който си ги заключила, да изтръскаш косата си от прахоляка от поредната стена, която си строшила с главата си и да продължиш напред. с ей такава усмивка, вирната брадичка, криле, готови всеки миг да се разперят в мощен полет… и добре наточен меч в десницата, просто ей така, за всеки случай 😀 да, такива мисли са ме сгънали точно преди празниците. ще излъжа, ако кажа, че съм особено религиозна, но виж, вярваща съм. в онази сила, която върти земята, която наднича над рамото на всеки един и ни пази от глупости, онази сила, заради която и аз и ти сме тук. и заради която, вероято, преди пет години ми се наложи да науча от първа ръка някои житейски уроци. 🙂 днес съм… просто благодарна. че съм, сме тук, че има какво да празнуваме, че сме обичани и способни да обичаме, да забравяме и да раздаваме.

нищичко друго няма значение.

нищо.

та, това беше днешната порповед, мили деца. 😀

ето нещо по-приятно, надявам се, за очите 😀

признавам си, аз съм такъв чвор, че като си харесам нещо, направо прекалявам в употребата, докато сама си писна 😆 напоследък много здраво съм се пристрастила към оцветяване върху крафт-картон, поне за мен, ефектът е убийствен 🙂 много си падам по винтидж-излъчването, което придобиват картичките с тъй оцветените изображения.

този ежко е оцветен с много мек цветен молив, цветовете са блендирани с тъй любимото ми бебешко олио и гумен тампон – аз съм много old school artist, що се отнася до рисуване и оцветяване, и някак си, много ми е готино да си припомням някои отдавна позабравени `фатки 😀 рейнфорснах контурите с глитер-гел писалка, получи се доста приятен обем, покрай дистресването с мастило около картинката.

😀 ето и другата ми мания – фльонги и декоративни карфици 😀

… и тъй любимите ми цветя…

… и като цяло, се получи картичка по-скоро за личен кеф 😀 имам усещането, че не оползотворих както подобава цялата площ на картичката, но пък се надявам прекрасните хартии да компенсират липсите 😀

та, толкова от мен! желая ви весела подготовка за празниците, пазете се, обичайте се, и умната, ей! нали знаете – няма такова нещо като пълно щастие. то се крие в онези дребни, малки, истински мигове на миста, неподправена радост, които ни дебнат навсякъде в ежедневието ни, и ако сме достатъчно мъдри – можем да ги уловим и прегърнем 🙂

Вашият коментар

