pass only briefly

весела коледа, everyone!

има нещо особено готино в коледните празниците – извън вкусната храна, подаръците, срещите с приятели и роднини, нещо, което ухае на домашно изпечени бисквити, карамел и прясно кафе, нещо, заради което ти е кеф да се въргаляш до късно в леглото сутрин, охотно гледайки анимация, да мързелуваме с крака, качени на високо, докато малкия дрифти на поразия с подаръка си от дядо коледа и снима каквото му попадне пред очите с подаръка от мама и тати 🙂 коледа! а най-хубавото, поне за мен, е, че любимия ми има повече от ден почивен и наистина ми е готино да сме заедно по празниците – заедно в истинския смисъл на понятието, вместо половиния час преди да изчезне на работа сутрин и минутките вечер, когато се прибира, малко преди малкия да легне да спи. готино е, някак си 😀 cosy:)още една година е на път да се изтъркаля, а аз вече си мечтая за пролетта, за пресния мирис на прясна трева, който ще се носи през отворените ми прозорци, а `къщата на ветрилата` ще очаква новата порция лични празници.

дори в моето си откраднато само за мен и за мойто ръкоделие време си има особена прелест 🙂 ето какви ги върших тези дни:

малко непривична за мен картичка откъм детайли, но този път ми се искаше да се фокусирам върху изображението – все повече и повече ме кефи да оцветявам върху крафт-картон. освен това, реших да пробвам как ще стои марля върху картичка. не знам при теб как е, но на мен ми е много готино да наблюдавам как някаква идея, видяна някъде съвсем случайно, бива мултиплицирана в толкова различни варианти и форми, (и често пъти така, сякаш се открива топлата вода 😀  ), след което въпросното нещо, детайл, елемент или техника става някакъв тренд за момента. лично аз наистина не си спомням къде точно видях въпросната мрежичка, но пък ми беше интересно да видя как ще ми се получи.

картичката е по скеча на stamp with fun, challenge 142, освен това, ще я покажа и в papertake weekly challenge – last christmas, card of the year  – чак картичката на годината не бих казала, че е, но поне е последната, за момента, надявам се, зимна картичка, която правя за сезона.

освен това, реших, че ще направя нещо специално и не-тривиално за моя любим по случай празниците. ето какво се получи:

имам тези прекрасни хартии от birthday-кандито на Делянка, но до сега само си ги гледах и им се наслаждавах. отдавна ми се искаше да направя монохромна картичка, защото десените се съчетават наистина перфектно. въобще, тази картичка наистина е много лична за мен – не само заради печатчето, което съм използвала, и в което съм скрила малка закачка 😉  но и заради това, че вътрешността на картичката е направена от специалната ми домашна хартия, която направихме заедно със сина ни, и която ще надпишем пак заедно с него 🙂 с този проект, ей така, предновогодишно, ще играя в

cute card thursday, 196 – sketch time

allsorts challenge blog – 134 – blue and brown

charisma cardz 50, anything goes

creative inspirations 143 – anything goes

и така. надявам се да сте прекарали вълшебна коледа, всички вие, които случайността или гугъл са довели тук! 😀 пожелавам ви прекрасна нова година, нека мечтите стаат начин на живот!

i wish to all of you, who have stopped here, a very happy holidays! let the harmony and love always be with you!

10 responses to “pass only briefly

  1. Thanks so much for joining in with the sketch challenge at Stamp with Fun. It’s great looking about and seeing how others interpret the same sketch.
    Paul
    Crafty Blogocks
    DT Member for Catch The Bug
    Guest DT Member for Stamp With Fun

  2. A very nice card – so loveley motiv. Great.
    thanks for joining stamp with fun.
    Big hug
    Andrea-Emmi41

  3. such a cute card,goodluck at charisma x

  4. Gorgeous cards, Thank you so much for entering our challenge at ALLSORTS this week, good luck & hope you’ll join us again!
    Hugz Fleur xXx

  5. Beautiful card!
    Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge!
    Happy New Year, Debx

  6. Gorgeous cards, love the layers, image and finishing touches on the Blue and Brown card. Thanks for entering our Blue and Brown challenge at Allsorts and good luck!
    Love Nicola xxx

  7. Awww, such sweet cards! Merry Christmas from us at Papertake Weekly 🙂

  8. Super Card !!
    thanks for joining us at Charisma this time hope to see you next time too
    hugs
    laney

  9. Hi Niili,

    What a creativity ! Lovely cards. Interesting layout. Bravo !

    Thanks for joining us at Charisma Cardz this week.

    Hugs from France.
    Catherine.

  10. Lovely card and thanks for joining Us at CREATIVE INSPIRATIONS hope you had a wonder ful christmas and have a Happy New Year

Вашият коментар

