return to shabby chic

а здрасти! и честита нова година на тези, на които не съм пожелала все още 😀 да сте живи и здрави, много  креативни, обичани и обичащи, много успехи, късмет, сбъднати мечти, секс, пари – желая ви от всичко по много:D най-вече – да сте в мир със себе си, че ако се децентрова вътрешния еквилибриум – кофти стават нещата:D

не знам при теб как е, но след празниците на мен определено ми се иска да има функция reset след абракадабра, когато всичко се обръща наопаки, а по едно време имах усещането, че главата ми придобива странни форми и размери 😀 но пък наистиа е хубаво да има някакво време през годината, в което просто да се спреш за момент от всичките рутинности, и да обърнеш внимание на важните неща – пък било само защото са почивни дни и имаш възможността да бъдеш истиски със семейството си. е, може да се каже, че вече посрещнахме новата година, къщата почти е в ред и порядък, не знам само как ще се разберем с джуниър за елхата – подозирам, че малкия ще настоява да я държим минимум до великден – и като цяло – easy and slowly we had turned back to ordinary everyday life mode 😀

та, да си доем на думата – след малко ще видиш първата ми картичка за 2012. (има нещо много хубаво, наистина, в правенето на коледни картички, но си признавам, че с истинско удоволствие приключих последните такива за годината и се върнах към обичайните неща). доста падам по shabby-chik картички – като се замисля, почти целия стил на ръкоделията ми е именно такъв – та, ето и поредното изделие по темата:

искрено си признавам, че видях истински зор с тази картичка, докато я натамъня така, че да ми харесва на мен. преди време си бях купила едно десенирано блокче на МВ, защото заради shabby отклоненията ми напоследък, мислех, че десените ще ми свършат идеална работа. което, обаче, се оказа голяма прецакня – имаше само един-два дизайна, които ми харесаха донякъде, иначе – цветовете нещо, съчетанията таковата, абе – тъпа работа, която заврях на дъното на шкафа да чака по-добри дни. но пък, за сметка на това, се влюбих наистина от пръв поглед в `tea house` на `dovecraft` – всичките десени са в прекрасни, нежни тонове, отлично се съчетават едни с други, качествена хартия, и въобще – натамъних елеметите точно за десет минути, точно така, както ги виждах в главата си, оставаше само да ги сглобя в едно 😀 та, какво мислиш за резултата? 😀

😀 голям фен съм на `въртените` цветенца, и реших, че ще постигна наистина `опърпан шик` с тях. в последно време, хартиените дантелени салфетки се превръщат в постоянен елемент от проектите ми – тази, която виждаш, сигурно е на 20 години, и я открих, докато тършувах в чекмеджетата на майка ми (има някакво особено, детинско удоволствие в това да тършуваш в шкафовете на мама, когато й отидеш а гости 😀 😀 😀 обичам те, мамче!)  дантелата по ръба на картичката е много стара моя покупка, която също чакаше да види бял свят, но си намери перфектното място, май.  😀

i am a big fan of hand-rolled flowers, and decided that i will achieve truly shabby chic.  lately, doilys become a permanent part of my projects – this is a true antique of 20 years, and found it while rummaging in the drawers of my mother (there are some particularly childish pleasure to rummage in the cabinets, when the guest of Mom)

окей, на съда вече е ясно, че напоследък съм се пристрастила към оцветяването върху крафт. в някои блоговете, които обичайно следя, тренда за оцветяване върху крафт картон за момента са тъй популярните prismacolor pencils, като мекота и аситеност на цветовете. нямам представа, не съм работила с тях до момента, аз съм фен на derwent във всичките им варианти, а картинката по-горе е оцветена с coloursoft модела им. лично аз съм очарована! изключително меки и лесни за употреба, държат се страхотно върху по-тъмен картон (това горе дори не е крафт, а обиковена амбалажна хартия), цветовете се смесват наистина много добре, а тъй като аз съм фен на блендирането с олио, допълнителен 6 пиша заради това, че цветовете не избледняват при блендването. снимката е малко кофти заради лошата светлина на която я правих – сори, дъжд – но цветовете са много наситени и ярки, а бялото наистина е супер. като човек, който никак, ама никак не е фен на тренда за момента, мога с ръка на сърцето да кажа, че  derwent определено е моята марка, що се отнася до рисувателни средства, въпреки, че тук реших да експериментирам и faber castell polychrome при шейдинга.

😀 lately i am become real coloring on craft junkie. 😀 i have colored this wonderful stamp with my `derwent coloursoft` set. these pencils are great! they are easy to use, very saturated,  realy vibrant colors, highly blendable, but as a great advantage considering that blending with oil colors do not fade. also, i play around with my faber castell polychrom to make  shading. i hope you like my humble card 🙂 

та, ето го крайният резултат, в частност и цялост 😀 с тази картичка ще играя в

allsorts challenge blog – 135 – new beginnings – new baby-boy of my friends 😀

papertakeweekly challenge – anything goes, with  option of a new theme – as i said, new baby 😀

stamptacular sunday challenge 145- doilies, make the world go round

е, надявам се това, което видхте, скъпи посетители на скромния ми блог, да ви е харесало. 😀 всичко най и успешна нова година!

5 responses to “return to shabby chic

  1. Hi Niili, what a beautiful card! Gorgeous image and colouring. Love all the lace too. Thanks for playing along with us at Papertake Weekly this week and good luck!
    x

  2. Еееее! Много ми харесва първата ти картичка за 2012! Честита Нова Година и дано още много красота да сътвориш през нея!

  3. great card thank you for joining us at stamptacular this week

  4. Beautiful baby card, especially the coloured image on Kraft and the gorgeous flowers!
    Thanks for entering our New Beginnings challenge over at Allsorts this week and good luck!
    Hugs Nicola xxx

Вашият коментар

