Галерия

girly shabby chic

здрасти! 😀

не знам дали усещаш, но въпреки студа и вятъра навън, във въздуха се носи лекото, но съвсем осезатело усещане за свежест, за намек, че скоро ще цъфнат първите кокичета, и че дори да е едва януари, съвсем скоро по дърветата ще се появят първите плахи пъпки на новите листа и цветове, а във въздуха все по -осезателно ще се усеща ароматът на зелено. колкото и да е странно, въпреки, че не съм фен на сухата зима, но обичам януари – поради простичката причина, че идва март, а не октомври 😀

с други думи, настройвам се на пролетна вълна 😀 😀 😀
принципно казано, не съм `pink-colored-person` – моите цветове са цветовете от синьо-зелената студена гама, заедно с мого топлите земни цветове (оксиморон, какво да ме правиш 😀 ), но незнайно защо, проектите ми, изпипани именно в розово, ми се получават най-добре. ето поредната много гърли и много розова картичка:

нали ти казах – много розово! 😆 но не мога да отрека колко ме забавлява този `барби` цвят, честно 😀

обожавам тези таралежковци на `penny black` – точно тези колеги, незнайно поради каква причина, но винаги са ми напомняли една ужасно любима моя кижка от детството, `шумът на върбите` на кенет греъм. този сладкиш отново е отпечатан върху крафт картон и оцветен с все по-любимите ми derwent coloursoft моливи.

цветето е моя изработка (каза гордо тя, сякаш е спечелила нобелова награда за мир 😆 ), състарих крайчетата с мастило, а тъйй като ми се искаше да подсиля `опърпания` ефект на картичката, добавих и марля. (точно това е едно от нещата, които безумно много ме кефят в хобито ми – от някакви напълно прозаични, делнични неща… можеш да сътвориш нещо оригинално 😀 )

освен, че много ме радват, трябва да призная, че тези цветенца са едно отлично handmade дзен упражнение – самия процес на изработка, от изрязването до навиването, е доста успокояващо нервите заимание, което холерикът в мен оценява по достойнство 😀 та, така:

with this extremely pink, girly card i will participate in several challenges

papertake weekly challenges  – die cute special 

stamptacular sunday 146 – sketch

everybody art challenge – 175 – shabby

i hope you like my humble projekt! thanks for stopping by!

hugs!

Natasha

2 responses to “girly shabby chic

  1. Gorgeous card Niili; love the cute little hedgie and your gorgeous paper and embellishments.Thanks for playing along with us at Papertake Weekly this week and good luck!
    x

  2. nice card thank you for joining us at stamptacular this week

Вашият коментар

