Галерия

…dancing in the moon light…

здрасти…

не знам защо се получава така. всяга година, всеки декември след определена дата, си казвам, че идва новата годиа, следваща, ще бъде по-добра и  по успеша, по-по-по от предишната и така нататък.

и не знам защо, ама напарво с календарна точност, вска година, горе долу в средта – края на януари получавам стряскащия на момети шамар, че ако искаш да разсмеш господ, си направи планове.

ако има нещо на света, което искрено ме вади от кожата, това е човешката наглост. онази наглост, която си мисли, че има право да изисква, но без да дава, че си й длъжен с нещо, онази наглост, която се разполага в собствения ти дом и си качва нахало мръсните крака на масата, докато ти вменява мнението си,  с което не само, че не си съгласен, но и въобще не желаеш да чуваш, онази наглост, която те изнудва да си толерантен към финансоите й проблеми, несбъднати мечти и бъдещи планове, онази наглост, с която не можеш да говориш адеквато и нормално като с интелигенте събедседник, а използва купища лафове, по приложими за лигава турска сапунка, но онази наглост, която няма да се лиши от житейските благински, за сметка на твоя джоб. по дяволите. нима мен някой ме пита как си гледам детето? дали не съм лишила семейството си от почивка на хубаво място, за да мога коректно да си платя данъците и таксите? не, нали? но пък, за сметка на това, освен да се грижа за собственото си дете, аз трябва да `осиновя` още определена бройка хора, които са свикнали да си живейкат на `аквото дал господ`. да, ама няма да стане. хванала съм се за меча много сериозно, малко остава да го извадя от ножинцата и да почнат да падат глави наред. не мога, просто не мога да съм толерантна към нагли хора, които ме насилват и притискат буквално в ъгъла да се съобразявам с отвратителния им, злобен егоизъм. няма да стане.

не знам дали съприкосновенията ми с  хора и институции тези дни и съответстващите скъсани нерви, обаче нещо защитната ми програма се сбъгяса жестоко, и взех, че дропнах от някакъв гаден вирус. скъсах се да кашлям, проточих два лакътя сополи, и в общи линии, имах усещането, че мозъка ще ми изтгече през носа. два дни след мен малкия ми изкара акъла с едни температрни рекорди – мамата си трака! две нощи бях на вахта, за да се дебнем с температурата на детенце, а аз забравих, че самата аз не съм добре. да му се невидяло 🙂 понякога ми се искаше и аз да мога да вдигна ръце в драматичен жест, сякаш са пречупени криле на красива птица, и безпомощно да пророня, че не мога повече. понякога ти се иска и другите да се сетягт, че ти също си човешко същество, че се изморяваш, огладняваш, имаш нужда от сън, имаш нужда от почивка, че просто ти се иска някойй да те отмени. 🙂 но, не човек, а майка, както би казала приятелката ми астилар. 🙂 веч трети ден слушам как малкия се скъсва да кашля, а на мен ми се скъсва сърцето всеки път, когато това стане, искрено се надявам да мине леко и да няма нещо по сериозо… самата аз вече зобам антибиотици и кашлям юнашки, надявам се да ми се размине брохопневмонията или, не дай боже, нещо по страшно, плаша се за малкия да няма някакви усложнения след като и аз не съм добре, но няма опция да го отделя някъде другаде, докато се оправим и двамата, а малкия ми разбойник е страхотна драма, когато опре до даване а лекарства, въобще, главата ми ще се пръсне!

та, не претедирам, че картичката, която ще ти покажа след малко, е нещо кой знае какво – да речем, че просто дърпах някакви материали от кутиите и ги сглобявах в едно, за да се държа будна. ето за какво става въпрос:

картичката по скоро прилича на торта, но нарочно я напълних с детайли, джвъчки и украшенийца – когато гледам да не мисля за нищо, гледам да държа ръцете си заети. ето по близки детайли – разбира се, оцветяването върху крафт все още не ми е писнало:


с тази картичка ще играя, въпреки всичко, в

sketc n stash – sketch 79

papertake weekly – buttons, bows, bling and blooms

deep ocean challenge blog – challenge 17 – sparkle

та, така стоят нещата…

4 responses to “…dancing in the moon light…

  1. What a cute image. Your colouring looks fab. Thanks for joining us at Sketch N’ Stash.
    Hugs,
    Andie xx

  2. Fabulous creation hun..:o)

    thanks for joining us at SnS and good luck…!

    big hugs Vicky xx

  3. И аз зобам същите в момента. 😦 Скорошно оздравяване ви пожелавам!

  4. Wonderful card. Thanks for joining us at Papertake weekly.
    Angie x

Вашият коментар

