Галерия

pink invasion

здрасти.

нямам представа в коя цветова гама бедствения код за днес, обаче на мен вече ми писна от зимата 😀 представях си разни кънки, ски и снежни човеци, но временцето навън и непрестанно обновяващото се инфо за нови минусови температури рекорди (а и личния ми опит от първа ръка), ме карат да си мисля по скоро за `след утрешния ден` -прекрасен, апокалиптичен филм с денис куейд, който няма да гледам втори път 😀 ужас, просто 😀 да не се правя на изненадан кмет на столицата и аз, обаче не си спомням такъв студ и зима от детството ми – ще кажеш, че говоря за време отпреди сто години, но, както и да го гледаш – все си беше в миналия век, когато, ех, когато, такива зими имаше, ей! :DDD тъй или иначе – стига толкова зима, а? все си мислех, че окей, след като избутаме яуари, все ще преживеем февруари – нали е по къс – а от март месец положението започва да се оправя, колкото и кисела и незадоволена да е баба ви марта 😀 но студа и вятъра навън бързичко ми секват ентусиазма и зимата пордължава да ми изглежда все така тегаво продължителна, пък и, де да знам, денис куейд си има други занимания и ангажименти, ако, не дай си боже, вземе, та астъпи абсолютната зима… спирам  филмите до късно през нощта и точка! 😀

но пък, грейне ли слънчице, грейвам и аз 😀 днес реших, каквото ще да става, че излизаме с малкия и шейната(горкото, и то откача вкъщи вече – нали бяхме болни съвсем доскоро и двамата, и мого-много не сме си показвали носовете навън).   снегът не беше кой знае колко подходящ за спускане с шейна, познай кой влезе в ролята на двигателя с вътрешно горене, едва пъплехме, но пък, за сметка на това, малкия възторжено пищеше: `варда-а-а-а-а` 😀 смех 😀 а аз откапах 😀  после пък си направихме палатков лагер вкъщи – разбирай одеало върху главите ни, малкия свети с ференче, а аз чета книжките за фермичката `ябълково дръвче` :Dсега малкия змей спи, аз блажено пия чаша прекрасен чай, и си мисля, че апоследък прекалявам с розовото. ето за какво говоря:

истинска розова диверсия, нали? но не мога да отрека, че този цвят, колкото гърли и лигав да ми е на моменти, ми създава много приятно и свежо усещане. в крайна сметка, като навън е зима, поне да извикам лятото на работната си маса:D

не веднъж съм казвала колко мого харесвам тази прекрасна `уилоу с дете` 😀 оцветих я с моливи – derwent coloursoft – много ми харесва да работя с тези моливи! изключително меки са, цветовете се нанасят чудесно един върху друг, а тук ги бледирах с гумен тампон и бебешко олио. върху рокличката на уилоу нанесох много тънък слой разредени течни перли – получи се много изящен блестящ ефект, който, за съжаление, не е ясно видим на снимката. реших да сложа изображението в рамка – направих я с бордюрен пънч на heyda.

i have colored this wonderful `willow with todler` with my `derwent colorsoft` pencils, and  blended colors with baby oil. i added some dilute liquid pearls on the dress of willow, i’m sorry that the pictures cant be seen shining graceful effect that i got. i made a frame around the image using my `heyda` border punch.

това разкошно копче отдавна седеше в кутията с крафтърските джаджи и чакаше да бъде използвано, тук – като страхотен възел за фльонга. разбира се, и задължителната карфица – отново в розово, за да пасва на цялостната абракадабра 😀 все пак, за да смекча малко положението, сложих мъничко марля зад панделката – все повече ми харесва да използвам този уж непривичен материал в картичките си, защото много ми допада небрежния shabby chick ефект, който придава на проектите. 😀

this gorgeous button is from my stash. i love to use buttons as bow knots! i put hand-made hat-pin – in pink again, to matchin line with the ribbon, and put a piece of cheesecloth because iwanted to achieve ‘shabby chic’ effect.

😀 някак си, без цвете или цветя даден проект ми се струва незавършен 😀 реших да се пробвам да направя сама цветчета sakura, какво ще кажеш, дали съм се справила с тъй изящните вишневи цветчета 😀

i decided to make sakura flowers to put on this card. ive using my woodware punch.  instead of stamens on the blooms i sewn tiny pearls.

много ме радва тагчето – то е част от дизайна на  `dovecraft tea house`.

въобще, много родова работа се получи, наистина, но странно, като за човек като мен, който си пада по топлите земни цветове и синьо-зеленикавата студена гама, тази розова диверсия страшно ме кефи ;D надявам се да се хареса и на теб!

с тази картичка ще играя в няколко предизвикателства:

charisma cardz challenges – 3 – prety in pink

crafty cardmakers – 60 – beads

cute card thursday – 201 – you`re a gem

stamptacular sunday – 149 – diamonds or pearls

та, толкова засега от мен! мерси, че се отбихте!

thanks for having stopped here! i wish you harmony and stay warm!

hugs!

Natasha

5 responses to “pink invasion

  1. Gorgeous card! I love you flowers and the beads look great in the middle 🙂 Thanks for joining us for our Beads challenge at Crafty Cardmakers.
    Fiona x

  2. Beautiful card . The coloring is amazing and love all those cute embellishments…
    Thanks for joining us at Crafty Cardmakers this time…

    Annette xx

  3. Beautiful card. Thanks for joining my bead challenge at Crafty Cardmakers. xx

  4. fabulous card, adorable image!
    Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week!
    Debxx

  5. A beautiful card, the image is lovely. Thankyou for joining us at Crafty Cardmakers this week
    Yvonne

Вашият коментар

