Галерия

spring thing

здрасти.

не знам дали защото вече ми писна от зима и студ, а може и пролетната умора да започва да си показва рогцата, но напоследък ме гони тъпото усещане, че креативната ми муза си е била камшика някъде на парти без мен. ядосвам се, защото напоследък съм влязла в някаква изключително каръшка серия, на която просто не знам къде ще й излезе края. нетърпението и, срам ме е да призная, известната ми припряност на моменти ми изиграват доста кофти шегички понякога, но така е положението, когато си свикнал сам да се оправяш с нещата, а в случаите, в които по някакъв ачин съм се пречупвала да потърся чужда помощ, защото наистина съм имала нужда от нея – ми, колкото и неблагодаро да звучи, но съм хапвала доста кубици дървен материал, докато се чудя как да оправя мизериите след поредната мечешка услуга. във всеки случай, не знам какъв е нначина да комуникираш с човек, с когото искаш да правиш бизнес, на когото, при това, искаш да дадеш известно количество пари, за да се възползваш от дадена услуга. не знам защо ме гони наивната представа, че в 21 век, посред ерата на новите технологии и развити комуникации, е малко тъпо да кажеш, че не си могъл да се свържеш с човека, който ти трябва! явно, аз говоря на нарнийски – при това – зле, вместо езиците, които претендирам, че знам задоволително добре. ще поживеем, ще видим. хорската неблагодарост и дебелоочие отдавна не ме изненадват, и въпреки това, разочарованието ми, когато се сблъскам с нещо подобно, си е обичайния knock-on-effect от ситуацията. във всеки случай, или в понеделник ще бъда много доволна жена, или ще хвърчи пух и перушиа, задето някой, някъде не си е догледал нещата, а аз съм си изгубила времето в чакане на `от умрял-писмо`. уатевър.

та, с оглед на киселото ми настроение лейтли и гореспоменатата липсваща муза, хич не е учудващо, че кпд-то ми напоследък не е на ниво. леко съм снизходителна към картичката, която ще ти покажа след малко – не е много типича за мен, но, да речем, че просто занимавах ръцете си с нещо креативно, вместо да точа меча 😀 ето го и паметника нерукотворен на скъсаните ми нерви:

имам доста отдавна тези сладки зайци (картинката, всъщност, е част от доста по гоям печат на ,рenny black), но рядко ги използвам. реших с това скромно изделие да поставя началото на великденските картички за годината- хващаш алюзията, нали – зайци-великден. 😀 ето още малко подробности:

аз съм пристрастен към цветята човек, и казано честно, картичките ми без обичайния jim-jam от цветя ми се струват недовършени. наскоро попълних запаса си с цъфки от тук.

това, от което наистина съм доволна, е как се получи оцветяването на картинката. този път реших да блендирам цветовете с обикновен чист спирт, и да призная, тази техника ми харесва страшно много. предимство е, че спирта съхне много по-бързо от олиото и няма риск от петна, ако не внимаваш. още повече, че тук отново си играх с крафт, а цветовете останаха реални, вместо обичайното леко `потъване`, както е при олиото. оцветявала съм с derwent-colorsoft и faber castell.

направих джуфката от остатъци органза и дантела, които се въргаляха на дъното на кутията, и, разбира се, задължителните ми карфици.

пак се получи много girly розова картичка, но какво пък толкова, да дадем шас на пролетното настроение и шаренийката, ако и навън в момента да е кишаво и сумрачно.

и така, с тази картичка ще играя в няколко предизвикателства:

creative inspiration – 151 – sketch

papertake weekly challenge – getting krafty

deep ocean challenge blog – pink & brown

scrap creations – critter

i hope you like my card, dear guests of my blog:0 thanks for having stopped here 🙂 i wish you harmony!

hugs!

Natasha

2 responses to “spring thing

  1. Fabulous creation! Very sweet image. Thanks for joining us at Creative Inspiration Challenge.

  2. so sweet love that image thanks so much for joining us at deep ocean this week
    hugs sara x x

Вашият коментар

