Галерия

i heart you

здрасти и честито благовещеие 😉 нека днес, пък и не само, чувате само добри новини, а ако няма хубави такива – да чувате редовно `обичам те` 😀 в крайна сметка, какво по-сгряващо душичката чувство от това, че си стоплил нечие сърце, че си обичан и самия ти раздаваш любов, че си нужен и оценен?  : D 

😀 слънчице грейна, пролет пукна, изпълзяхме като мишлета навън на топлото, по цял ден се гоним с малкия из паркове и градинки, и, казано често, моите музи напоследък `ич ги няма – явно ги е хванала пролетната умора и са си дали заслужен отпуск.  все пак, минавам колкото да покажа последното нещо, с което си играя повече от седмица, поради гореспоменатите outdoor причини. ето за какво иде реч:

извинявам се за кофти снимките, но ги направих малко преди да завали – първата пролетна буря за сезона, разкош! 😀

тази сладуранка се казва емма, и много ми допадна сладкото и и невино изражение. (печатчето е релиз  на любимата ми елизабет бел за scad . ) признавам си, че ми трябваха доста опити, докато я направя така, че да ми хареса – coloring on craft манията ми напоследък си казва тежката дума, но се надявам да ти хареса как съм се справила върху бял фон 😀 оцветена е със същата техика, както и при крафт – derwent colorsoft моливи, блендвани със спирт и малко блестящи акцети върху косата и рокличката, за разкош.

другата ми мания напоседък е да си правя сама цветята (видях някъде из нета няколко модела на `прима`, и не знам доколко ме бива да крада занаят, обаче забавлението си струва 😆 ) и, разбира се, задължителните ми карфици и ръчни шевове. не знам… колкото и непретенциозен проект да съм се захванала – както е с тази картичка, между другото, обичам да личи, че е пипат от човешки ръце 🙂 малко оф-топик – наскоро една позната ме попита какво използвам за да правя `оръфаните` ръбове на хартията.  аз използвам ръбчето на ножичката – та чак се изненадах, че има съответна джаджа за създаване на такъв ефект. въобще… да си призная, малко смешен ми се струва поякога катеричия импулс по събирането на всякакви джуджуфърляци и инструментчета за правене на какво ли не, когато можеш сам да си направиш съответната джаджа или да намериш друго решение. но, в кокретния случай, старите навици трудно умират – навремето, преди стотина години, когато се занимавах по-сериозно с рисуване и моделиране, нямаше кой знае какъв избор на пазара, та сами си правехме повечето материали и бои. аз съм доста old-school артист, та си спомям с известно умиление какви чудеса правех с малко лак за нокти и обикновен пресят пясък 😀 , но, предполагам, в дешни времена е смешно да се говори за такива работи, когато можеш да си позволиш каквото ти е кеф в името на хобито. и все пак, понякога ми липсва истиската тръпка на handmade напарвеното нещо. както и да е, ето още малко снимки 😀 :

та, така. надявам се скромното ми изделие да ти е харесало 🙂 благодаря ти, че се отби при мен 🙂

аз пък отивам да играя в няколко предизвикателства:

paper sundaes – spring blossoms

cute card thursday – anything goes

creative inspirations – anything goes

papertake weely challenge – bingo – i choose lace, punched shapes, flowers

stamps & fun – 91 – spring

scrap creations – flowers

thanks for having stopped here!

hugs!

Natasha

7 responses to “i heart you

  1. Such a sweet image and pretty colours. Thank you for joining in with us at Paper Sundaes this week.

  2. Beautiful card!
    Thank you for joining us at Creative Inspirations Wedensdays Challenge.

  3. Beautiful card!
    Many thanks for joining in the
    ♥Cute Card Thursday Challenge♥
    this week! Debxx

  4. Lovely card and thanks for joining us at creative inspiration for our anything goes challenge and good luck

  5. This is so pretty. I love all the elements on this. Thank you for playing with us at Going Grey with Scrap-Creations.

  6. Beautiful cards…such cute images…thanks for joining us this week at SFC…….
    Hugs
    Bella

  7. Отново дрънна по моите най- нежни момичешки струни!!! Размазах се от удоволствие! Не спирам да я гледам, да не говоря за цветето, което си е ПРИМА ЕКСТРА!!! Гуш!

Вашият коментар

