Галерия

once upon a time…

днес нямам много думички – има момети, в които въпреки цялата прекрасно изглеждаща момента снимка, която си, ти се иска да се скриеш някъде на тихичко и тъмно, да останеш насаме с мислите си и да разкостиш чувствата, които те тревожат, после изтръскваш косата си от прахоляка на поредната тухла, с която действителостта те е халосала, и … продължаваш наред. миавам, колкото да не забравя какво съм парвила тези дни…

толкова от мен. прияте ти ден, мерси, че се отби:)

а на мен – може би някой ден ще спре да ми пука от фоновия шум, от излишната сатурация и дефекти, които покваряват потециала на иаче съвършената картинка…

2 responses to “once upon a time…

  1. благодаря ти, че се отби – новите гости винаги са ми мого скъпи:D

  2. Прекрасна е… толкова много спомени изплуваха в съзнанието ми, когато я видях… Благодаря ти!

Вашият коментар

