Галерия

welcome, baby

егати заспалото време! в такъв ден най-удачното, което можеш да напраивш, е да се захлупиш с възглавницата и да не мръднеш от леглото цял ден:D но, няма шега, няма измама – днес записахме Боро в занималнята в `двореца на децата`, и, здраве и живот, след празниците и ние ще сме ученици:) малкия е много развълнуван, че ще `ходи на училище`, аз също, защото това ще е ново предизвикателство и за двама ни, дано да ни хареса 🙂 признавам си, че днес, докато с мъжа ми уреждахме разните му там бюрократични щуротии с документите за приемане, ми стана готино едно такова – в сградата продължава все още да витае ненатрапливо, но осезатело някакъв лек дух в стил `хепи соц` – нещо във витрините с отличията и украшенията, в постерите по стените, във високите мраморни коридори със сподавено ехо… готино, някак. и народ – дечурлига от всякакъв калибър и възраст, пъстро и шаренко (само се чудя, къде са дянали катерачната стена, или сме се озовали в друга част на двореца?! хм.) та, след някой и друг ден с песен на уста – там сме. ще видим как ще му се отрази пормяната на моето малко диво коте 🙂

хм. животът е прекрасен! и прекрасното му е в малките неща – в това да заспиш до детето си, да усещаш сладкия аромат на детската стая, амалкия да те събуди, като сложи главицата си до твоята, в новите ми, супер-готини червени конверски, във всичките (почти!) отключени нива и ъбилитис на `diamond rush`, близка дружка ме изненада с оферта за откачена, леко есктремна дивотия (10х, р., няма да е за първи и последен път, но дали ще мога да те убедя поне веднъж да те заведа на стрелбището? 😉 😛  ), пролетта е вече тук – преди няколко дни, докато заспивах вечерта, в просъница ми мина мисълта, че скоро, съвсем скоро въздухът ще замирише на прясна трева, а времето ще е приятно пролетно прохладно, и, вярваш ли ми, че сърцето ми прескочи удар от радост? 🙂 моето си малко място, личната ми светая светих в ъгъла на хола, където се занимавам с моите си работи, и в ето тези мънички неща, в тези мои си минутки съм напълно способна да заглуша гадните гласчета на някои особено неприятни гадинки, които все още не съм избила, но изтреблението е започало, и ще бъде сеч до крак…

другото хубаво нещо, което се случи напоследък е, че наши близки приятели станаха родители за втори път, и сега си имат един малък боец, които ще радва дните им, редом до вече попорасналата им принцеса 🙂 обичам такива новини! скоро сме на бебешко парти, и ето какъв ще бъде нашият подарък за малкия мъжага:

челото на картичката не е нещо оригинално – всъщност, се опитах да направя син вариант на ето това си творение.      имам този навик – харесам ли дадена идея, се опитвам да я разработя във всякакви варианти, в които ми хрумне:) не кой знае колко оригинално, обаче за сметка на това пък – забаво:) ето още малко детайли:

знам, че преекспонирам твърде често тази прелестна уилоу, но това печатче най-много пасва за всякакви бебешки, детски и майчински поводи, така че прекратих заслужената й отпуска:Dразбира се, отпечатана и оцветена върху крафт, derwent colorsoft моливи и блендирана със спирт. после сложих леки блестящи акценти с глитер-гел писалка по косите и и дрешките, но не са видими на снимката. пънча около картиката е fiskars, рамката е направена с бордюрна ножица на heyda. артистично-правоъгълната форма е печат на hero-arts, отпечатан, изрязан и дистреснат с versa colours, с мъничко тензух, за да омекоти иначе острите цветове и форми. 

и, разбира се, моите така любими цветя. напоследък много ме кефи да използвам и вече срязаните стебла на розичките като акцент от украсата на картичката – получава се много естествено и диво, някак си. отново любимите ми ръчни шевове – смешното е, че никога не съм имала проблем с правите шевове, виж, артистично накъдрените такива си се оказаха голяма работа и страхотна врътня 😀 състарих ръбовете на хартиите с ножичка и мастило. декоративните хартии са абракадабра от dovecraft, mme и фири от други проекти. дантелата е покупка от кварталната кинкалерия. трябва дас и призная, че имам слабост към махлеските `от игла до конец`, защото в тях винаги се намират невероятни съкровища 😀 които по нищо не отстъпват на джиджафките и дантелките, с които големите какички на запад кичат своите твореиня и се купуват от задължителните реномирани он-лайн крафт магазини. да се неначудиш, наистина, колко готини неща могат да се намерят тук, под път и над път, за жълти стотики буквално, но, предполагам, това е чисто българска особеност – в края на краищата, дните, в които сами създавахме уникални дрехи и украшения за дома не бяха кой знае колко далеч назад в годините. все още си спомням дите, в които мама и баба правехаа невероятни неща с дрехите, пердетата, покривките, салфетките и чаршафите у дома:)

това цветенце отново е мое дело – направено е от парче дантела, твърде късо, за да го използвам за проект, и твърде дълго, за да го изхвърля. цветчето в средата е изплетено от мен, с перличка за тичинка. напоследък много ме радва да правя такива цветя, и си призавам, че продуктивността ми за прадене на картички е спаднала именно защото куката и кълбото непрекъснато са в ръцете ми – честно, тези плетени цветенца са направо като слънчогледовите семки – почнеш ли, няма спирачка! 😆

всъщост, новото в картичката е вътрешността й – за първи път правя такава картичка, но идеята ми беше харесала отдавна, и реших, че какъв по-хубав повод от този да я реализирам. ето как изглежда отвътре:

фактически, картичката прилича по външен вид на кижка и се отваря като такава. 🙂 понеже отдавна съм се отказала от идеята да подлагам на изпитание вкусовете на хората, решихме, че подаръкът ни ще е паричка – прозаичено, но практично, затова направих джобче, в което да го сложим. така картичката ще е не само украшение за спомен от събитието, но и опаковка за същинския подарък:) 

модела много ми хареса, и със сигурност няма да е последната ми такава картичка. надявам се да се хареса на получателите си 😀

с тази картичка ще играя в

papertake weekly challenge – anything goes

cupcake craft challenge – sewing box

`забавлятелство мър-мяу` – бинго. мойта линия е `дантели, перли, перфоратор`.

та, така. толкова от мен засега – желая ти весел уикенд, мерси, чесе отби:D

а аз май отивам да се възползвам от офертата с възглавницата, за която си мислех преди малко ;D

цуки-мунки!

Наташа

3 responses to “welcome, baby

  1. Хаха, този термин „хепи соц“ много ме развесели 😀 Макар аз да съм дете на прехода, или края на соц-а (88-ми набор), имам ясни спомени за разказите на баба ми от онова време, пък и този соц аромат го имаше и в училище 🙂

    Картичката е прелестна, всеки един детайл е точно на мястото си 🙂 Имам голям афинитет към оцветяване върху крафт картон, нищо че още не съм пробвала… При теб обаче това изглежда става с лекота 🙂 Браво!!

    Колкото до малкия ти мъж, сигурна съм, че ще му е много забавно с другите дечица 🙂

  2. Hi Niili, what a gorgeous box card. I love the cute image and pretty papers. Thanks for joining us at cupcake craft challenge this week. Hugs, Denise x

  3. Е, как да коментира човек, като си написала 1200 в едно? 😀
    Боро ще бъде щастлив в новото си начинание, особено ако ти поддържаш настроението и духа на поста. 😉
    Готини неща под път и над път могат да се намерят навсякъде. „Големите какички“ за разлика от теб и мен са забравили, а може и никога да не са изпитвали удоволствието да намериш нещо в кварталната кинкалерия. Просто не им се е налагало да търсят…, поради което и въображението им е лекинко Prêt-à-Porter 🙂
    Картичката е прекрасна!

Вашият коментар

