и така,

след един особено гаден вирус, който почти успя да ни скапе празниците и няколко безсънни нощи от моя страна, моето малко момче от утре (тоест – днес) вече ще е `ученик` – заниманията в `двореца на децата`. 🙂 по-рано през деня купихме специални пантофки `за училището`, мъничкия е доста развълнуван, въпреки, че не осъзнава ясно какво точно предстои 🙂 преди малко приготвих раичката за първия учебен ден`, както го наричаме, и си признавам, че се вълнувам – май аз повече от детето, защото знам каква важна стъпка предстои в живота а моето малко диво коте 🙂 надявам се той да се справи – о, да, успях да преглътна с усмивка доброжелателите лафове на специалистите по въпорса, че аз ще съм тази, която по трудно ще приеме промяата, за сметка на детето, което ще се адаптира сутпер-лесно, но това не ми пречи тайничко да кръстосвам пръсти в магия за късмет за моето малко момче, с надеждата, че ще успее да се справи с това предизвикателство. ще успее да си извоюва своето си местенце в мъничкия си, нов социум, уважението на учителите си и… колкото и смешо да звучи, няма да позволи любимците на колектива, по една или друга причина, да го стреснат или наведат по какъвто и да било начин. може би това са твърде задълбочени мисли – какво пък толкова, големия праз, нали, детето тръгва на половин-дневна занималня, даже и детска градина не е, но за мен това аистина е нещо сериозно – най-малкото заради това, че досега само аз и най-близките до Боромир хора сме били някакъв осовен фактор в живота и възпитанието му, заради това, че ще ми се наложи да се доверя на хора, които не са мъжа ми или майка ми, що се отнася до грижата за детето ми, ако и да става въпрос само за яколко часа а ден. знам лии аз?!

щеше ми се утрешния де да е наистина специален и само за Боро, мен и мъжа ми, да си съпреживеем тримата това ново начало по наш си начин, но… нали се правя а добрата съседка и аз, така се случи, че ще пътуваме заедно с една колежка по градинка, чиято дъщеричка ще е в същата група с Боромир и която доскоро също беше болна. това на което искрено се надявам е хлапето наистина да е добре, о пък се адявам майка му аистиа да е активирала здравия си разум изпод вниматело соанираната си прическа и наистина да е отговорна в този случай. от друга страна, може би пък ще е по-добре за малкия да бъде с друга позата душичка в този момет:)

и въобще…. особено и странно ми е някакво такова едно в точо този момет – вместо да спя шести сън (от който имам въпиюща, наистина спешна нужда тези дни), съм седнала да си угаждам на графоманската блогорея в мястото, където уж се предполгаше, че няма да има много излишни пиказки, а действие. но пък, признавам си, с всеки един момет, с всеки етап, който по някакъв начин е крайъгъле камък в преминаването на сина ми от малко, безпомощно бебе към отделна, напъло самостоятелна и развиваща се личност ми е мого ценен и ми се иска да го запомня. може да прозвучи ужасно смешно отчно от мен, но в някакви такива момети, в които детенце наистина се разделя  все по осезателно с бебешкото у себе си, привидно дребни, глуповати, ежедевни неща като отказваето от памперса, спирането на адаптираното мляко или нещо също толкова дребно, може би, в очите на случайния минувачч… е, ами тези моенти понякога ме изненадват с леко меланхоличната мъдрост колко бързо, наистина, расте, и колко скъпоценни са всичките мигове, в които ее все още само мой, само наш, а прегръдките и целувките все още се раздават и приемат с охота:)

та, такива ми ти работи. майй е време да спра да се правя на безсмъртна и аз, а да се ориентирам към по-практичната страна на реалността, включваща, наистина, здрави дози сън и почивка, както и да се погрижа малко повече за себе си, защото, ако не друго, имам да възпитавам бъдещия президент на страната, та ще е добре и аз да бъда в час, защото той се нуждае от мен,  но явно, и аз, като скарлет о`хара, ще започна  от утре.

когато ще се включа на пълна мощност в mode `ренде` и ще оставя света да се върти от изток на запад, пък каквото ще да става.

Вашият коментар

