ass-kicker

мили боже, моля те, много те моля, слез и си прибери всички кредити!

днес съм in mode ass-kicker!

не знам с какви ненормални хора съм заобиколена, обаче напоследък съвсем сериозно се убедих, че съм издърпала кофти хапчето, честно! вчера една майка от групата а Боро ме изуми съвсем искрено с неподправената си тъпота – детето й кашляше юнашки, но тя, видиш ли ти, щяла била да го пуска на училище докато излязат във ваканция, щото, милата, го гледала била сама цели две седмици, и не издържала повече! ти да видиш!!!

днес ми се иска същата да я хвана и да я накамаря така сърцато, че да й се усучат всички сополи около врата! не ми дреме кой как си гледа децата, честно, но когато моето дете е подложено на някакъв вид риск – ей тогава наистина ми се поражда спонтанното желание да завра пръсти в нечии ноздри и очни ябълки, да се понапъна мъничко, и с тъй откъснатата глава да си играйкам на боулинг! а съм толкова бясна, защото Боро пак ми е с кашлица и температура – нямам представа дали не е някое лятно вирусче, или отрочето на гореспоменатата майка не го почерпи с нещо, кашляйки в лицето му, но вече ми писна. омръзна ми! просто ми омръзна! и не, не да се грижа за детето си, както вероятно би се заблудил някой по-елементарен мозък, а ми омръзна да се чувствам безпомощна! да правя всичко по силите си да осигурявам някакъв стандарт, здравословна среда на живот на детето си, и все да се оказва, че някъде има пробойна! изморена съм от излишни разсъждения, когато ми трябват действия! омръзна ми произволен брой близки нам хора да ми пилят на главата за щяло и нещяло и всякакъв род глупости, но когато имам нужда от реален съвет, за реален поблеем – да ми се вдигат рамене тъй безпомощно, сякаш срещу мен стои самата ана каренина!

дявол да го вземе, имам вопиющата нужда от пет пълнителя, статична мишена N8 и `аркус` под ръка!!!!

Вашият коментар

