Галерия

quotes

днес – без картички. или поне – без физически реални такива:)

просто, кратко, ясно и категорично, нали? 🙂 понякога излишъка от думи само пречи. учудващо е, обаче, как можеш да намериш нещо, което да те ритне в гърлто не къде да е, а във фейсбук. мисля, че скоро трябва да седна на сериозен разговор със себе си 🙂

(фен съм на надъхващите quotes дотолкова, доколкото ми оправят настроението, а и като цяло – изглеждат ми като шаренииките, които лепяхме на поразия в лексиконите си, като бяхме хлапета. този по-горе си е лично моя творба – доколкото мое може да бъде нещо, сглобено от шантав статус във ФБ и картина на един от любимите ми художници луис ройо, но пък, в такова астроение съм била днес, така съм ги казала нещата.)

Вашият коментар

