Галерия

:)

все по-рядко се завъртам тук 😉 цигарското лято ме изморява – усещам слънцето и топлината, но си давам сметка, че се задава есен и хлад, а не април и пролет и това ме сдухва. 🙂 минавам само набързо, колкото да покажа поредното `творение`

🙂 давам си сметка, че това е леко непривична картичка за мен. бих могла да кажа, че се опитвам да експериментирам в минимализъм, но… истината е, че просто не ми се занимаваше:) напоследък нещо вдъхновението никакво го няма – не мога да открия нищо ново, интересно, авторско, което да ме тригърне да си пробвам силите, да направя моя интерпретация на нещата. а вероятно, вече ми е писнало – предполагам, както не мога да поддържам едностранно ангажирани отношения твърде дълго, така и интересите ми си имат някаква давност:) най-вероятно, при следващото разчистване ще опаковам сергията и ще я кача на тавана, или пък би ми скимнало, както е толкова модерно из крафтърските блогове, да обявя едно юнашко канди, в което да се отърва от всичките джуджафки, джвъчки, инструметчета и supplies, но, тъй или иначе – пускам музите в отпуск.

с този проект, все пак, ще участвам в woj 37 -кathrin’s sketch, защото скроих картичката по тяхната схема, после пускам кепенците за неопределен период от време.

та, чао-чао, случайни минувачи:) едва ли ще си липсваме с повечето от вас, с другите – знаем къде, кога и как:)

Вашият коментар

