Галерия

unforgettable

…and priceless, i used to say

има особена магия в моментите, в които сядам с книга и музика. колкото и клиширано да звучи, едни от най-ценните си мигове съм изпитвала именно докато `преживявам` книга и история, които ме вълнуват. още по-щастлива се чувствам, обаче, когато четем заедно със сина ми – в топлината и уюта на дома ни в дъждовен ден, захлупили одеало върху главите си, за да си направим лагер и четем на светлината на фенерче 🙂  искрено се радвам, че малкия е наследил страстта ми към книгите 🙂 има една чудесна детска поредица приказки – стихове за `вълшебната гора` на атанас цанков, и ако има нещо, което да укроти за двайсетина минути моето малко диво коте, то това са тези книжки:) и… безценните, споделени мигове, които носят:)

 утре сина ми тръгва на `училище` в `двореца на децата` – така де, започваме учебните занаятия наравно със студентите, какво ще си играем! 😀 мого се зарадвах, като разбрах, че и тази година малкия ще бъде с една от учителките си от миналата година – много сладък, усмихнат и някак по детски лъчезаен човек, а Боро я харесва много. та, утре ще е специален ден – ще се стегнем с новата раница, ще купим букет и ще поздравим учителката с една от `картичките на мама` 🙂 ето я и нея:

бях решила, че пускам музите в отпуск, но те, също като мен, са доста непредвидими и сами избират моментите,в  които да ми скочат 😆 а това ми творение ми се случваше наистина много спонтанно и без да му мисля много. ето повече детайли:

не един път съм споделяла колко обожавам това печатче на елизабет белл. има изключително универсална употреба – става и за коледна сценка, и за първи учебен ден, и за рожден ден… не на последно място – наистина визира част от обичайното ми ежедневие с малкия, а в конкретния случай, мисля, че учителката на Боро много ще се изкефи на посланието:D изображението е отпечатано и оцветено върху крафт-картон. в изминалата година, имам усещането, че съм загубила тренинга си върху обикновен акварелен картон, но наистина много ми харесва особената наситеност и виталност на цветовете върху крафт:) както винаги, съм използвала derwent coloursoft, бледнати с минерален терпентин, а за разкош тук и там съм добавила акценти с глитер-писалка.

хартиите са prima, `romance novel`. много ми допаднаха! а дизайните наистина си паснаха перфектно с печата:) състарени и накъсани ръбчета на хартията малко ръчен шев за shabby-chic ефект – много, ама наистина много ме кефи този стил в картичкоделото:D

в последно време много заобичах розовия цвят, по-специално в разширението му `пепел от рози`. направих перленото цвете за център на фльонгата – много ме радват тези цветенца, защото са наистина мого изискан `опърпан-шик` акцент.

…също и карфица, която да пасне на цветовете на хартиите и панделката.

отдавна имах идея да направя цветя от страниците на книга,  и реших, че точно този проект е повод да се пробвам. (ех, да, обожавам да чета, наистина, но има някои `литературни произведения`, за които искрено съжалявам, че съм ги отгърнала, но които се превръщат в перфектен материал било за изработване на домашна хартия, било за правене на цветенца в случая:D тук обезсмъртих, така да се каже, една-две страници от едно ужасно мелодраматично и ужасно глупаво литературно творение, изпълнено с много сълзи, сополи и драматични любови, което, слава на съдбата, беше отпечатано върху достатъчно качествена хартия, че да не се разпадне, докато я обработвах :D)

та, така:D надявам се скромното ми творение да ви е харесало, и мерси, че се отбихте 🙂

with this card i will play in:

CLPChallenge blog – challenge 51

elizabeth bell`s world – october  challenge autumn colour

stampin` for the weekend – 18, feeling floral

whiff of joy – 139 – shabby chick

card mania challenges – 4 – handmade flowers

card details
stamp:  `willow reading a story`, by elizabeth bell, woj release, stamped and colored on craft paper, using derwent coloursoft pencils,

papers – prima, romantick novel,

punches – ms border punch, woodware,

lace and ribbon – stash,

flowers, vintage pearl flower and hat-pin  – made by me

15 responses to “unforgettable

  1. What a beautiful card!! Love your colouring!!! Thanks for joining us at EBW! Hugsxx

  2. This is so gorgeous! Love the design and your embellies are beautiful! Thanks for joining in with us at WOJ Challenges this time around, Juliexx

  3. Разкошна картичка – много пищна и детайлна !
    Благодаря ти, че я включи в предизвикателството на Card Mania! Мила

  4. Приказна е картичката ти, а облечена в посланията, които носи, е още по-хубава! Твоите картички са ми любими, защото в тях кипи живот, имат своя история! 🙂 Благодаря ти, че сподели всичко това в предизвикателството на Card Mania 🙂

  5. Във всеки един детайл си вложила толкова много чувства, че събрани заедно са направили вълшебство от много емоции, събрани на едно място. Цветенцата са станали страхотни! Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на Card Mania Challenges! Късмет и се надявам да те видим отново при нас.

  6. Niili, your beautifully colored Willow reading image looks wonderful on this pretty card. Love your pearly pins and your word flowers are a perfect addition to this lovely reading theme. So glad to see your entry at the Elisabeth Bell’s World „Autumn Colors“ Challenge. Hugz, ~ Rose

  7. It’s so lovely made in such sweet pastels. Love the pin. Thanks for joining us at WOJ. Hugs, Marion

  8. Е, не мога и аз да не се изкефя на твоята картичка!!! Да не говоря, че истински завиждам на колежката, която вземайки в ръце този разкош, съм убедена, че ще се разтопи от умиляващи чувства! Нат! Картичката ти е блестящо произведение на изкуството Картичкоправене!!! Толкова съвършенство, красота, изящество, прецизност……нещо, което можеш само ти!
    Благодаря ти, че участва в нашето предизвикателство -на Card Mania Challenges и ти пожелавам успех!

    • благодаря ти за топлите думи, Делянка:D али знаеш как се получават нещата, когато правиш нещо за някой, който наистина харесваш. вашата професия е сред най-достойните за уважение, но когато имаш късмета да попаднеш и на топъл човек, освен добрия професиоалист – ето тогава е наистина вкусно да се твори :)) xxxx

  9. BEAUTIFUL card very well thoughtout love the flowers..Thank you for playing along at Card Mania Challenges!

Вашият коментар

