Галерия

:)

531985_514262881939880_1502041174_n

`сурва, сурва, весела година

да си жива и здрава,

да те обичат много

и всеки ден да получаваш един букет от рози!`  –

с тези магични думи ме насурвака сина ми, а после взима металното левче, `паричката с дядо боже от другата страна`,  и грижливо го завива в парче салфетка, за да го скрие под матрака си за късмет. 😀 разсипан живак 😆 , с когото се гоним по цял ден из къщата, затворени заради кофти времето навън, чува се рокендрол, писъци, крясъци и смях, редом до моето строго `броя до три`, когато джуниър нещо сгафи 😀 , навиваме се да вечеряме, а дребния дизастър със самочувствие заявява: `ей, много вкусна леща съм сготвил`, визирайки шепичката зрънца, които ми помогна да изчистя 😀 priceless!

в края на деня,  приказка и `лека нощ` – `лека нощ`, `обичам те!` , `и аз`, `ама вратата да е отворена!!!~, `заспивай, мило!` а после уж следват моите лични шест минутки тишина, докато детето се приспива, а мъжа ми още не се е прибрал от работа, в които да си поема дъх, евентуално в неатрапливата компания на шарлийн спитери и прелестна, голяма чаша чай без захар.  ама не 😀 `мамо-о-о!` отивам в стаята, където в полу-тъмнината блестят въудошевени очички заради поредното откритие: `мамо! ти знаеш ли, че понякога звездите не си стоят на местата, и тогава идва белия вятър да ги издуха обратно?` засмивам се радостно: `ти си фантазьор!`  `а ти си фаСТантична, мамо!` обич. топлина, разляла се до върховете на пръстите ми, целувка за лека нощ отново,  и след пет минути иска вода – не чак толкова, защото е жаден, а защото е ужасно забавно да се занасяш с майка си и да не спиш 😀 мъничък тайфун в детска възраст 😀 и основната причина, поради която не съм заспала още на 20 декември с желанието да се събудя чак на трети януари, облекчена, че тая година най-сетне е приключила. моята малка причина и повод за твърде много неща… най-вече за тази, която съм в момента 🙂 с чашата ми чай и в моите минутки тишина, в които ще се опитам да направя нарциси от бяла хартия…

😀

Вашият коментар

