Галерия

mountain fairy

😀 мисля си, че няма нищо по-хубаво от лошото време… и от карантината в градината на сина ми:D това ни дава чудесната възможност да си отспиваме до късно сутрин, да се глезим до когато си искаме, докато гледаме анимация в леглото, и в общи линии – тази принудителна ваканция много ни се услажда 😀 малкия със сигурност се кефи, че не става рано за `училище`, колкото до мен… ами, хубаво ми е детенце да си е около мен, да съм пряк свидетел и деен участник във всички важни занимания от ежедневието му – като поредното изкатерване върху гардероба, или конструиране на супер-сложна и висока къща за войниците му, или поредния шедьовър, който рисува и надписва:) и, естествено – първото зъбче, което все още е тема номер едно за разговор с всеки срещнат 😀 не бих могла да кажа, че се оплаквам от скука, определено:D и все пак, хубаво ми е, когато успея да открадна мъничко време само за мен – за моето лично, душевно спа:D ето какви ги върших тези дни:

forest fairy1

къде си, пролет ??? 😀 ето още малко и по близки детайли:

forest fairy2

 😀 обожавам фини и същевременно – детайлни изображения при печатите – някак, не съм фен на тъй модерните примитиви напоследък, които просто нямат изражения на лицата, а понякога изглеждат направо плашещо, нито пък си падам по твърде карикатурни и преекспонирано несъразмерни изображения с твърде големи очи, крака, дупета и каквото се сетиш. с феите няма как да сбъркаш 😀 тази тук красавица е релийз на sylvia zet, печатът е `mountain lily` of wee stamps for whimsy stamps. много й се радвам – да речем, че това е позакъснял коледен подарък от… сина ми:D с когото двамата я избрахме и харесахме, така че `планинската лилия` вече е част от семейството свръх-естествени създания, които се въдят в кутията ми с крафтърски джаджи 😀 естествено, картинката е оцветена с derwent colorsoft и минерален терпентин, плюс малко глитер тук-там за разкош.

forest fairy4

forest fairy5

forest fairy6

forest fairy7

и, разбира се, така любимите ми рози, плюс един-два лично отгледани от мен черешови цветове 😆 ръчните игли са си бай дифолт:D

forest fairy3

forest fairy8

with this card i`ll play in:

charisma cardz challenges – 2 – punch it – i`m punch addicted person, so i`ve used 9 punches 😀

cute card thursday – 252 – diamonds are forever

stamps & fun = creativity – favorite stamp

card details:

stamp – mountain lilly, sylvia zet, whimsy stamps.

coloring: derwent colorsoft pencils & white spirit

papers – dovecraft, back to basick

punches: woodware, papermania, artemio, heyda, martha stewart

lace & ribbon – stash

flowers – stash and made by me

pins – made by me

thank you for stopping by!

Natasha

2 responses to “mountain fairy

  1. This is lovely..:) Thank you for sharing with us at Charisma Cardz, and good luck.

    Caz xx CC DT

  2. beautiful card!
    Many thanks for joining in the
    ♥Cute Card Thursday Challenge♥
    this week! Have a great weekend ♥Debxx

Вашият коментар

