Галерия

spring fling

ту-ту!

поразсъхна ми се напоследък блога:D , но така е с мъж в отпуск и дете, за което вече сериозно започвам да подозирам, че има видия-десетка в дупето 😆 малкия е страшен дизастър – освен невероятния интерес да се катери по мебелите (чудно, на кого ли сее метнал :DDD  ), ни гони див ентусиазъм да пишем буквички и думички на буквално всяка равна повърхност вкъщи. горещо адмирирам залепянето на бели листи по ключовите места в къщата! 😀 така хем агнето е цяло, хем а вълка не са му нашокали канчето, хем има достатъчно нагледен материал, който да се лепи по вратата на хладилника и да става безумен повод за гордост за граматическите достижения на отрочето, когато родата идва на гости ;D отделно, карантината в градината ни продължава – да, наясно съм, че е добре за детето да изкара шарките като по-малко, но на фона на гадното и доста сериозно боледуване, което прекарахме около празниците, точно сега не ми се слага допълнителна беля на главата. всъщност, като се замисля, вселената наистина намира странни, но приятни начини да се погрижи за мен – карантината на малкия съвпадна с отпуската на мъжа ми, наистина неочаквано добра комбинация, от която се възползвахме наистина максимално добре.

та от тези дни нещата се връщат посепенно в нормалния си ежедневен ритъм, и, ето ме и мен, с поредното ми, тъй фундаментално важно за въртежа на вселената, ръкоделие:D ето я:

feq on craft3-a

така де, отново феята с кецовете на nellie snellen 😀 нали знаеш – когато нещо ме кефи истински, страдам от склонността да го преекспонирам по всякакви възможни начини, така че това със сигурност е поредната, но не и последната картичка с това сладуранесто печатче. аз наистина много се радвам на небрежарското и свежо излъчване на картинката, съвсем сериозно обмислям да `осиновя` и останалите сладурани от серията. тогава вече със сигурност трябва да прекръстя блога си на `things with wings`:D ето по-близки детайли:

feq on craft4

мисля, че отново се връщам към оцветяването върху крафт-картон – за почти трите (толкова ли станаха?!) години, откакто се занимавам с картички, именно за работата с крафт-картон мога да кажа, че е my ultimate fav technique 🙂 страшно ми допада пресъздаването на реални цветове и обеми върху повърхност с различен от бялото цвят само с помощта на техники за рисуване (или оцветяване). 🙂 наскоро, в картичкофейския форум във фб, в който надзъртам отвреме-навреме, се завихри тема, която неусето се заформи в дискусия `маркери vs. моливи`. сега… тук, в крайна сметка, съм си вкъщи, нали така 🙂 харесвам маркерите – навремето рисувах с туш, и въпреки, че нещата не са сравими, знам какъв гъдел боже да бъде. но лично аз, харесвам повече моливите – в тях има повече предизвикателство и гъдел. някак, картички, оцветени с моливи, винаги са ми изглеждали по-арт и пипнати, освен това, като заклет фен,  на оцветяването върху крафт, не знам, наистина, дали са постижими такива резултати с маркери. тук съм използвала вездесъщите derwent coloursoft, които наистина обожавам. и тъй като след някой и друг месец наближава рждения ми ден, звънни да ти дам iban-сметка по въпоса, тъй като съм решила, че тази година ще си подаря още по-голяма палитра моливи на любимия ми бранд. 🙂

feq on craft5 feq on craft6

разбира се, цветя! които истински обожавам, не само върху хартиените си поректи 🙂 освен красивите и изящни рози, тук специално изработих цветове-сакура и ги аправих в кафеникаво-розовата гама, за да пасват на цветовете на целия проект.

feq on craft7feq on craft8

и, разбира се, специално изработените ми карфици! смело могада кажа, че освен към крафт картона, съм пристрастена и към карфиците – винаги специално направени за съответния проект, така, че да му паснат максимално добре!

та така, в общи линии 😀 с тази картичка ще си пробвам в няколко пердизвикателства:

charizma cardz challenges – 4 – pink and brown

crafts and me -118 –  your favorite embelishment – my special handmade pins

totaly paper crafts – 152 –  make your own embellishments – as i said, pins

allsorts challenge blog – 192- let`s get cute

deep ocean – 44- love and lace

simon says stamp- anything goes

stamp and create – february challenge – spring is coming

card details:

stamp: nellie snellen, sweet emma, frog on flower. stamped and colored on kraft paper. i`ve used `derwent coloursoft` pencils for coloring, with brushing technique, then i fixed colours with white spirit.

papers: dovecraft

punches& heyda, papermania, woodware

lase and ribbon: stash

flowers: stash and made by me

pins: made by me

thanks for stopping by!

Natasha

6 responses to “spring fling

  1. Hello Natasha!
    Wow, this is gorgeous, your coloring on kraft is amazing and the image is supercute too 🙂 Stunning papers and an awesome layout 🙂
    Thanks for joining us at DOC, welcome back!
    Hugs, Louise

  2. Thankyou for joining in with the Allsorts Challenge this week. This is a lovely card and so very cute. Jo x

  3. lovely card, thanks for joining us this week at TPC x carol

  4. Thanks for joining us at allsorts Tracy x

  5. Gorgeous card!!! Thank you so much for sharing it with us at Stamp and Create! Good luck and I hope to see you back next time!
    Rene ;D

Вашият коментар

