недоносчета

вечеряме с Боро и си приказваме. малкия ме пита:
– мамо, какво означава `недоносче`?!
вдигам изненадано вежди:
– откъде си я чул пък тази дума?!
– ами диего, по `ледена епоха` каза на опосумите, че са недоносчета. та какво означава `недоносчета`?! – упорито астоява хлапето, ококорило огромни тъмни очи. аз, нали съм ужасно практичен възрастен, пък и ме няма по увъртанията…:
– ами, маме, това са бебенца, които са родени по-рано( тоест, недоносени – изстрелвам аз. ренде! а малкия продължава:
– те са едоносени, защото не носят… дарба!
втрещявам се:
– дарба ли, каква дарба?
– ами дарбата да създават живот!
…представи си ме закована на стола с ей такива цигански гвоздеи. а малкия ме поглежда пак и ми казва:
-мамо, знаеш ли каква е моята дарба?
– каква – питам по инерция, все още леко ошашлявена.
– ами, че те обичам, мамо!

Вашият коментар

