Галерия

daily photo zen

просто ми хрумна. колко готино би било, ако всеки ден публикувам снимка – на нещо си, без претенции за качество, просто кадър, привлякъл вниманието ми и случил се ей така, без повод, причина и логика.

просто нещо, което по някакъв начин е milestone по пътя ми към себе си… не претендирам, че ще бъда редовна – идеята ми е да публикувам всеки ден по една снимка (вероятно, тази идея вече съществува някъде, и ако автора й вземе, та се припознае – да ми се обади, защото не бих желала да се смята, че интерпретирам нещо чуждо, но в днешно време аз наистина силно се съмнявам, че е възможно да съществува оригинално авторство за каквото и да е, така че предварително се извинявам). идея нямам доколко ще съм последователна, но пък да видим.

та ето намбър уан:

bukva 4

това, мили деца, е буквата `Ч`. `изработена` от сина ми – от копче и парче тел. тва е – Ч. буквата, с която започва думичката `чадър`, примерно 😀

(хм, ще ми е любопитно, ако взема, та наистина събера 365 снимки до края на годината… до какви ли изводи бих стигала за самата себе си:lol:  )

туй то. хев ъ найс дей 😀

One response to “daily photo zen

  1. Мнозина са се захващали с тази идея, но май не съм видяла някой да е успял да я доведе до край. Може би ти, с твоя инат ще успееш. 😉
    Дерзай, Наталке! 🙂

Вашият коментар

