Галерия

dare to fly

здрасти. няма да се заседявам задълго, минавам набързичко, колкото да ти покажа посследната си картичка. аз наистина се влюбих във феичките на nellie snellen – заклет фентъзи маниак съм си и това е то. подозирам, че ако някъде открия печатчета с върколачета, ще съм пред райските двери, но, сега засега, възнамерявам да осиновя още доволно количество от прекрасните сладурки на тази чудесна художничка. и така, ето картичката ми:

fly awaw3новата работа тук е, че избягах малко от розовото, за да залитна към другия любим цвят – синьото 😀 няма шест-пет при мен и това е 😀

та, с тази картичка ще участвам в няколко предизвикателства:

sketchy colors -150beautiful, really inspiration sketch! this is my first patripication, so i really hope you will like my humble card:)

divas by desighn – winged things

papertake weekly – anything goes

thanks for stopping by!

Natasha

One response to “dare to fly

  1. Beautiful card! Lovely details and cute image!
    Thank you so much for joining us at Sketchy Colors this week!
    Hugs, Jannhild

Вашият коментар

