Галерия

животът е съдба!

valentineтова прекрасно изделие е украсеното от сина ми сърчице, което учителката в детската ни градина подготви като занаятие за свети валетин 😀 и, понеже, само след три дни ходене, пак сме си вкъщи с висока температура, занаятието ни остана за домашна работа – която сина ми лично декорира, а за да е ефекта култов, сложи въженце на сърцето и го окачи като медальон над семейното ни ложе. 😀 съвпадения?! намеци?! друг е въпросът, че в съседство на сърцето виси пистолет-играчка, което, вероятно, би било твърде вкусен символ за някой успешен профайлър, а за мен – повод да си пусна нещо на `g`n`r, ухилена до ушите заради проявата на твърде тъничкото чувство за хумор на прекрасния ми, малък син 🙂 не е ли точно това бракът?! сърца и куршуми?! 😆 понякога малкия ме застрелва с изказванията си – изказвания, които по-скоро принадлежат на зрял мъж на 40 години, вместо на хлапак едва на 4,  изказвания, които понякога ме стряскат със задълбочеността и мъдростта си…

`мамо, животът е съдба!`

Вашият коментар

