безценен понеделник!

днес е странен понеделник, изпълнен с хапки чиста, неподправена радост – толкова внезапна и чиста, сякаш някой ангел отгоре е направил снежна топка, с която ме е замерил 😀

фейсбук отнесе първата вълна на еуфорията ми днес, но да си кажа – видях бяла лястовица! естествено, чел си разказа на йовков, писал си теми в гимназията в часовете по литература, а аз знам дори един два вица по въпроса, но така или иначе, всички сме наясно с прекрасния, красив, чист символ, който това птиче носи. разбира се, като рационален човек никога не съм се съмнявала, че е възможно да съществува бяла лястовица – в природата всичко е възможно, но… не съм и предполагала, че този въплатен символ на късмета ще изпляска с криле точно пред балкона ми в прозаичен миг докато разговарям по телефона. красота!

когато отидох да си прибирам Боро от детска градина, видях всички малчугани навън, а моя малък приц седеше до учителката си, с леко блеснали очички (мама закъснява, нали), и беседваха за нещо. Боро веднага се настани в скута ми и се сгуши в мен, а след малко се приближи красиво, тъмнокосо момиченце, хвана лицето ми в малките си длани и ми каза, че съм красива като розичка. 🙂 след по-малко от минута аз бях прегърната и наусмихната едновременно от още още три дечица, заедно с моето момче 😀 красота! очевидно, излъчвам някаква обич и светлина, която е ясно доловима за децата и кучетата – прекрасни създания, с които се разбирам съвсем прекрасно и напълно естествено 😀

свекърва ми ми гостува, и днес решихме по семейному да отидем на гости на свекър ми. докато пътувахме в колата, мъжа ми ни радваше с изключително готино подбрани деветдесетарски хитове, на които ние с Боро неистово се кефехме от задната седалка, когато плейлиста завъртя парчето на train – 50 waws to say good bye – парче, на което изключително се кефя заради невероятната виталност на ритъма. и понеже понякога устата ми е по-бърза от мозъка, спонтано изтрелях към свекърва ми: `поздравявам те с тази песен!`

след което ми идваше да си трясна главата в арматурното табло. слава на съдбата, че свекърва ми – учителка по английски с над 30 годишен стаж – не се заслуша в текста на песента. че иначе щеше да стане доста неловко:D

птичите ми символи, обаче, не свършват до тук – в селцето, в което живее свекър ми, видяхме щъркелово гнездо с щъркел, застанал на един крак в него! красота!

след което, след семейната вечеря, Боро се запозна с чудесно семейство, приятели а свекър ми, които имаха прекрасен двор… и много котета! безумно щастие за моето малко лъвче, страстен котколюбец! освен едната-две задължители драскотини, се надявам да не сме си спечелили и някоя и друга бълха, а после аз, а път към къщи, се скъсах да кихам заради личната си котешка алергия.

красота! безценен понеделник! 😀

Вашият коментар

