Галерия

shabby, shabby chick

добър ден!

подготовката за скорошната ни миграция към топлите страни върви със страшна сила, затова – минавам съвсем набързо днес, колкото да ти покажа най-новото ми ръкоделие 🙂 признавам си, изпаднала съм в романтично-семейно-уютно настроение – вълнувам се доста заради предстоящата ни ваканция, когато наистина ще прекараме пълноценно време тримата заедно, поне за няколко дни забравили работа, ангажименти и срокове, просто аз, мъжа ми, детенце, в компанията, надявам се, на прекрасното моренце на юг:) та, ето какво се получи – хич не е морска темата, но пък, вярвам, показва достатъчно добре леко лигавото състояние, в което съм 😆 

shabby chick 1-1 shabby chick2 shabby chick3 shabby chick4 shabby chick5 shabby chick6 shabby chick7 странно, не съм pink-colored person оф-лайн, имам страст към студените и земни тонове, но когато създавам нещо с ръцете си, винаги залитам към розовото – цвят, който ми създава невероятно настроение, въплатен в даден проект 😉 с тази картичка ще играя в

whiff of joy – 156 – i was inspired by beautiful sketch

освен това, като един истиски хипстър, съм страхотен фен на стила `shabby chick` при това – не само в крафтинга 😀 , затова ще покажа моето скромо творение на картичко-нинджите от

card mania challenges – 22 – shabby chick

също и в

elphine house – 45 – welcome litle one

та така. толкова от мен! желая на всички ви прекрасно лято:D

наташа

2 responses to “shabby, shabby chick

  1. This is gorgeous Natasha! Beautiful coloring of the image and wonderful layout. The embellishments are stunning and I love the little charm. Thanks so much for joining us at Elphine House Australia with this fantastic card. Good luck in the challenge and we hope to see you back soon. „Hugs“ Carol

  2. Великолепна е картичката! Богата не само на прекрасни елементи, но и на много емоции. Благодаря ти, че я включи в предизвикателството на Card Mania Challenges. Ще те очакваме отново при нас.
    Приятна и незабравима почивка ви пожелавам!

Вашият коментар

