Галерия

щастливи мигове

wolf_prayer_by_blue_reject-d59kdpa🙂 къщата ми в момента е същиски апокалипсис от балони и артистично разхвърляни чаркове от детски строители и топчета от джаги, а менюто ни за деня беше крайно здравословна комбинация от прясно изсискан портокалов сок, гевреци-брецели и умопомрачаващо количество сладки работи 🙂 но е най-важния ден в годината за мен и моето семейство – днес Боро стана на пет годинки, `почти възрастен`, и… ден, изпълнен с щастливи мигове… малкото ми момче, което поиска да сложи листче с желания в `дървото на желанията` в мола, аз чинно извадила лист и химикалка в готовност за очаквания списък от балони и чадъри, но малкия ме застреля право между веждите с `искам любов, здраве и щастие`, пет годишна мъничка тапа, кинта и двайсет, по-мъдра от толкова много възрастни, които познавам,… специалното детско парфюмче, с което се напръска, за да се `влюбят всички момичета в него`, скъпите ни приятели ши роднини, които ни се обаждаха, за да му честитят, а малкия възторжено обясняваше на всички как днес има рожден ден и мама му купила близалка, тихичката ми, искрена, моя си радост, че си избра подарък от баба не пистолет, а конструктор, полу-заспал е, аз го целувам и тихичко му прошепвам `обичам те!` а той се усмихва в сънясми… priceless… чиста, неподправена красота…

щастливи мигове…

Вашият коментар

