Галерия

ръчна хартия и шепа кестени :)

🙂 толкова непродуктивна откъм картички не съм била от много време:) предполагам, всеки има моменти, в които не, че вдъхновението го е напуснало, ами музите просто решават да отидат някъде на парти без гостоприемника си, за да се върнат с нова, страшна сила:D

за сметка на това, обаче, в последно време ми е много интересно да правим заедно с Боромир разни неща, които знам, че са му интересни. усещането да твориш заедно с детето си е… уау, нещо безкрайно красиво,  ❤ , и не само заради прекараното време заедно 🙂 сина ми има уникалната способност да  протяга ръчичка дълбоко в душата ми и да издърпа за плитките малкото момиченце, което все още живее в мен, прикрито зад хилядите ми, различни, ужасно възрасти алтер-егота. хубаво е да погледнеш на света през детските очи, да усетиш по нов начин красотата на простичките неща, да преоткриеш онова буйно, красиво, детско любопитство, чието съществуване – ами, каквото и да си говорим, то върти света 😀 щастлива съм, че Боро не е от децата, за които единствения начин на забавление е да седнат пред телевизора или да разцъква таблета. харесва ми, че проявява интерес и любопитство към моите занимаия, наследил вихреното ми въображение и сръчните ръце на татко си 🙂

мисля си, че ще е готино тук да обособя местенце, в което да показвам резултатите от съвместните ни проекти 😀

с малкия отдава сме открили красотата на домашно изработената хартия – това беше едно от обещанията, които съвсем сериозо и отговорно съм спазила и изпълнила. тази година, предизвикани от статия в любимо наше детско списание, посветена на производството и рециклирането на хартия, отново решихме да се върнем към нашето любимо занимание. тук новината е, че оставих Боро самичък да се справи с изработката на листчето, преминавайки през целия процес. и, ето още веднъж какво се получи:

hartiq3 hartiq1 hartiq2и, разбира се, нямаше как да не напишем и причината, поради която рециклираме хартия 😀 мисля си, че точно този процес е изключително възпитателен за децата, защото дава отлични възможности. не само, че детето се научава да прави нещо наистина полезно и смислено със собствените си ръце, но и се предоставя отличната възможност да се обясни нагледно какво е значението на екологията 😀 (а Боро наистина беше искрено ядосан защо е нужно да се секат дървета, за да се прави хартия, и дори съвсем сериозно се кара на баба си, която подкастря по някое и друго счупено клонче в градината си 😆 ) малкия стигна чак до там, че беше решил да направи и надпише още листчета, след което да излезем на улицата и да ги раздаваме на хората, `за да знаят, мамо, че трябва да се пази гората` 😆 разбира се, не пропуснахме да се похвалим с хартията и в детската градина, и това, което ми напарви много топло и приятно впечатление беше, че нашата госпожа много хареса идеята и, вероятно, през годината ще покаже на децата как се случва този толкова приятен, смислен и забавен процес. 😀 сега предстои да поработим с малкия по следващия ни проект по въпроса, но ще разказвам за него когато го реализираме 😀

по пътя на връщане от детската градина има страшно много кестенови дървета, и тези дни, на път към къщи, решихме да си организираме специален лов на кестени. самата аз много харесвам тези красиви есенни чеда:) допада ми красивия им, наситен цвят, допада ми усещането да ги държиш в ръка и да си играеш с тях както с китайски анти-стрес топки, а енергията им е наистина целебна. като студентка имах навика да пълня джобовете си с кестени, които после раздавах за здраве на всичките си колеги  (деяние, с което, вероятно, още тогава съм затвърдила впечатлението на леко ексцентрична откачалка 😀 ) не на последно място, всички в нашето семейство изключително уважаваме питомния вариант на тези чудесни природни дарове като крайно вкусна, ценна и наистина здравословна съставка на менюто ни през сезона, освен това, пълната торба с големи, лъскави, прекрасни кестени, с която си се прибрал у дома, предоставя доста богат източник на искрен фън 😀 едно от проявленията му, разбира се, е прекрасната игра, в която с помощта на клечки за зъби и кестени можеш да конструираш всякакви готини и щури неща:D

bubole4ka4 bubole4a3 bubole4ka1 bubole4ka2 bubole4ka3 представям на вниманието ти буболечката на Боро от специалната порода `меча мравка` (звучи адски готино, нали 😀 ), с която биде разигран истински танцово – музикален спектакъл на фона на евъргрийна

`взех си пушка аз на рамо

да убия мечка

но в гората срещнах само

малка буболечка`

….

та, така:D имам усещането, че тази година май няма да пиша пост, посветен на меланхоличното ми отношение и настроение, което обичайно ме сгъва, когато дойде есента 😀

всичко най-весело:D благодаря ти, че се отби 🙂

Нат

Вашият коментар

