Галерия

autumn fairy

след една седмица високи температури, кашлици, сополи, дебнене на термометъра, спане на ребро до детето, резултати от кръвни тестове, които ми извадиха десет години от живота и в последствие се оказаха некоректни,  ЛИТРИ коларголови капки и най-накрая и антибиотик, вече имам тъпото чувство, че само банелите на сутиена ми ме държат горе-долу права. вече имам бели нишки не само в греховно тъмната си (до скоро) грива, но и във веждите чак, зверски уморена съм с вопиюща нужда от здрав сън така, щото с копнеж гледам всяка хоризонтална повърхност, и не, не обичам да мрънкам, но най-общи линии може да се каже – нечовешки изнервена съм! та, мило дневиче, успях да открадна малко време, в което да седна да ти пиша – каза бриджет джоунс, докато нервно изтръскваше пепелта от цигарата си.

в тон с крайно киселото ми и криво настроение, показвам и картичката, която измъчих най-накрая – казвам измъчих, защото правих това изделие повече от две седмици, освен това, сори за качеството на снимката – апарата ми ме предаде, така че се наложи да снимам ръкоделието с умния си телефон.

fairy-sil-craft1не е в типично моите цветове, нито в типичния за мен стил, казано честно, не съм особено доволна от резултата, но публикувам, защото мисля, че този прекрасен печат на sylvia zet (който ползвам едва за втори път), отпечатан и оцветен върху крафт-картон, заслужава да види бял свят. явно, е, че картичкодейните ми музи сериозно са си били камшика нанякъде, отстъпвайки място на други дейности, но няма лошо – в крайна сметка, във всяка една връзка винаги има период на спад на чувствата, тъй да се каже 😀 да се надяваме, че отговорните за кард-мейкинг-вдъхновението ми дулсинеи скоро ще се осъзнаят грешката си и ще се върнат на място, в противен случай… well, образно казано, явно отношенията ни са били `просто секс`, следователно, не си струва усилието да обременяваме връзката си с излишни чувства. 😆

въпреки, че не харесвам особено творението си, ще му напасна предизвикателства, в които да играе – като виждам ежедневно с какъв телешки възторг се възхвалява и преекспонира посредствеността напоследък, нямам никакви основания да съм недоволна чак толкова от себе си. в крайна сметка, гениалният дейвид бауи пее фалшиво, но го прави прекрасно, а аз, дори да направя нещо, което не харесвам особено, продължавам да съм перфекционист. с други думи, ще играя в:

allsorts challenge blog – 229 – ribbons and bows

penny black and more – october challenge – anything goes

everybosy art – 249 – ribbon

thanks for stopping by! see ya soon 🙂

natasha

4 responses to “autumn fairy

  1. A lovely card, the stamp looks delightful coloured on Kraft.
    Thank you for joining the Penny Black & More @ Allsorts Anything Goes challenge and good luck x Susan x

  2. What cute colours! Thank you so much for sharing with us at Allsorts challenge this week ,hope to see you soon again.

  3. So cute! Thanks for sharing at EAC.
    xoxo Clarissa

Вашият коментар

