Галерия

whisper of rain

завършвам напрегнатата седмица (наистина напрегната, бога ми!), с нещо далеч по-приятно за очите от разхвърляните ми и емоционални съждения за живота, вселената и whatever it is. рейнстикове! 😀 не мога да се откъсна от дъждовните жезли и всеки свободен миг е посветен именно на тях – все още усещането, което ми носят, докато се занимавам, е магично, хармонично, медиативо спокойно 😀 все неща, от които имам нужда, все неща, които нежния дъждовен шум ми помага да примамя обратно към себе си. and here we go:

orange rainstick3orange rainstick2 orange rainstick1 orange rainstick2 and one more:

africa rainsticks3 africa rainstick7 africa rainstick6 africa rainstick5 africa rainstick4 africa rainstick1and both:

afrika rainsticks8 africa rainsticks9толкова от мен за тази седмица (вероятно). честит имен ден на всички именици днес, а на останалите, случайо спрели се при мен – нека палави ангели бдят над щастливите дни на всички ви!

hugs-hugs!

Nat

2 responses to “whisper of rain

  1. Браво! Прекрасни са!

    Поздрави от нас 🙂

Вашият коментар

