Галерия

christmas has begun

… или `я, картичка!` 😀

от доста време, наистина, не съм правила картички, но ей на, взех, че се активирах 😀 вероятно, заради времето – а то е прекрасно – очаквам студ, очаквам коледа, обещала съм джинджифилови човеци на Боро, ще се скъсам да ходя на кънки по празниците, и дори да пея фалшиво, пея от сърце, така че възнамерявам да надуя сериозно ушите на комшите. 😀 но, независимо поради какви причини, коледните музи ми скокнаха, дръпнаха ме за косата с `ей, момиченце, закъде се мотаеш още!`. та, ето ме и мен. коледни картички, разбираш ли 😀

картичката, която ще ти покажа по-долу, си беше истинско предизвикателство за мен. разглезена съм от печатите си, пънчовете, многото ми цветя, крафт-картона, карфиците… реших да видя дали съм способна да направя наистина handmade картичка, с минимум глезотии и помощни инструменти, само и единствено с естествени материали и сръчността на ръцете ми. и… си беше предизвикателство, наистина, но пък, ми се услади ужасно! и май няма да е първата ми картичка от точно тази серия и стил, но, стига вече приказки, ето за какво говоря:

art-christmas2 art-christmas1та-да! елхичка 😀 малко декупаж, акрилна боичка, юка и естествено конопено въжеце. simplicity is the best way, или, поне това е моята представа за семпла и изчистена картичка 😀 не отричам, обаче, че ми беше много готино, докато си играйках с този проект – наистина, нещо ново за мен.

hi there! this year i have late with preparing of my Christmas cards , but smart people are saying – better late than never. card that will show you in a moment, is a challenge to myself – i decided to make a card with no stamps, lace and regular jam details that i am usualy using . you see my idea of ​​`clear and simple card` 😀 i have used only natural materials – yucca , hemp rope and scraps of my old projects … and yet, while dealing with this project , i felt the Christmas spirit taking me. and i love it!

with this card i will play in

charisma cards challenge – 46 – christmas

moving along with the times – music inspiredwhile working on this project, my favorite radio constantly playing Christmas music. My favorite Christmas song is `feliz navidad` 😀

a creative romance – vintage style

dream valey – clean and simple (my idea about it:) )

well, i hope you like my humble card! and than you for having stopped by!

feliz navidad!

Natasha

3 responses to “christmas has begun

  1. A great Christmas card – great design and textures.

    Thank you for joining us at Charisma Cardz and good luck.

    Sarahx

  2. This is a lovely christmas card! Thanks for playing at Charisma! xxx

Вашият коментар

