Галерия

красотата на простичките неща

🙂 напоследък наистина откривам красотата на простичките неща – любимата ми `don’t stop believin` на journey, случайно пусната по радиото, Боро ми връчва лъжица за микрофон и двамата я пеем, всеки по своя си начин, чуденките какво да приготвя за вечеря на моите любими момчета и последващото завихряне около печката, защото знам, че ще им е вкусно и хубаво, когато се съберем вечер на масата, всеки след своя си, изпълнен с ангажименти ден, моите си минутки много късно нощем с `дискавъри` и `аnimal planet`, когато примамвам съня, кадър, който ме е впечатлил през деня, парче по радиото… толкова по-красиво и лесно се живее така! от времето ще да е. наистина. обичам седмиците преди коледа, във въздуха се носи сякаш някаква магия, от очакването на нещо хубаво и добро, на нещо вълшебно, което дори да не го знаеш какво точно е, ти топли душицата по начин, заради който си склонен да махнеш с ръка на поредния кретен, който те е засякъл на светофара, да приемеш с усмивка претенциите на колеги и партньори, и вместо да ти се прииска да убиеш с голи ръце съседа, от чийто покрив е паднал лед на терасата ти мигове, след като си си прострял прането, просто хващаш лопатата и изриваш мизерията, защото и физическия труд носи своята красота. 😀 готино е, някак си… от времето ще да е, определено. коледа е голяма работа! 😆

в тон с минорно-хармоничното ми настроение, продължавам с изчистените картички. наистина ми харесва да преоткривам магията на минимализма! понякога в нещо, изглеждащо елементарно и лесно на пръв поглед, е вложен много труд и невероятно силен емоционален заряд!

имах други идеи за реализиране, но картичката, която ще ти покажа след малко се случи буквално на един дъх! в съвършен синхрон с представите ми какво искам и как искам да го постигна – просто снощи, преди да си легна, в съзнанието ми изплува визията за този проект, и, voila, представям на вниманието ти поредната картичка от коледно-изчистената ми серия. та-да-а-а-а-м, оркестърът тихо свири туш, и:

another art christmas1дзън-дзън. 😀 всъщност, истината е, че си търсех повод отново да направя елхичка от конопено въженце. страшно ми харесва този материал! дава много индивидуалност и, някак си, топлина на всеки проект, в който е вложен. тук останалото е парченце дизайнерска хартия, останало ми още от миналата година, юка и звънчета.

another art christmas3 another art christmas2много съжалявам за бледите, мъгляви снимки, но апарата ми отново ме предаде, така че пак се наложи да снимам с телефона си. от друга страна, леката мъгла в снимките прекрасно допълва смиреното ми настроение в последно време:D

и така. толкова от мен засега в поредната емисия почти на живо от `къщата на ветрилата`.  😀

желая ти хармония и топлина!

благодаря ти, че се отби!

Нат

Вашият коментар

