Галерия

couture absolue

😀 продължавам да се вихря с приготовленията на коледните ми картички.

реших да рециклирам кашон. подходих с леко недоверие към базовия материал, който, в случая, беше гофриран кашон за опаковане – твърдо и грубо нещо. останах, обаче, изключително очарована от крайния продукт – хартията се смля перфектно, изсъхна бързо, и като краен продукт получих гъвкава и здрава тъкан, с изключително приятна текстура, която не отстъпва по нищо на крафт-картона, който обикновено издирвам по арт-магазинчетата (и към който съм пристрастена, наистина…) мисля, че няма да се огранича само в експерименти – скоро мисля да пробвам как ще се държат печатите и моливите върху моя си, личен крафт-картон 😀

ето и в какво вложих крайният резултат от новата ми партида домашна хартия 😀 както можеш да предположиш – отново коноп, юка и минимализъм 😀 мога да нарека тези два проекта съвършено лично мои, абсолютен couture, най-малко заради ръчно изработеата хартия 😀

Art-cord2 art-cord1

за фоновете отново си поиграх с акрилната боичка. реших да направя печат с мини-печатите на сина ми, получих много приятен ефект на негатив и позитив 🙂 доста монохромни изделия, наистина твърде нетипични за мен, но, както казах, преоткривам красотата на простите неща.

и така, толкова от мен.

мерси, че се отби! желая ти само хубави неща!

Наталия

Вашият коментар

