Галерия

зимни мигове:)

🙂 в детската на сина ми явно сериозно се готвят за коледа също. почти всяка вечер, като се прибере, джуниър ме изненадва с поредното стихче или песничка, които е научил с госпожите 🙂 но, което ме радва някак повече – веднага бърза да визуализира нещата по свой си начин, да ги ги пресътвори в картинка или нещо друго, което прави с ръчички:D това е песничката за снежния човек страхил:

днес децата вън на двора
си направиха от сняг,
цял човек-голям и страшен
със тояга и калпак.

хей, хей, трака-трак,
със тояга и калпак! (2)

  с нос от морков и очички-
вижте го какъв е мил,
пък  и чудно име има-
кръстиха го те страхил.

но не щеш ли зайо – байо
посред нощ ей тук се спря,
погледна той човека
и голям кураж събра.

хоп -подскочи и налапа
на страхилчо той носа,
сладко-сладко го захруска
и излапа на часа.

заю-баю пак подскочи
и му рече с весел глас:
`теб носа ти е за хубост
но храна е той за нас!`

хей, хей, ха-ха-ха
но храна е той за нас!

а ето и версията на моето малко момче за човека страхил:

snowman strahil

а тази песничка за баба зима си пееше малкия, когато тази сутрин ми открадна паспартутата и се скри в стаята си:

баба зима пак размята

белия кожух

над къщички

и дворчета

край светлите пррозорчета

летим, летим и се въртим

децата весели…

ето и рисунката по въпроса:

baba zimaи, както ми беше обясено: `има си всички елемети, мамо – и къщички, и дворчета, а снежинките летят и се въртят` 😀

предполагам, желанието за майсторене и рисуване е характерно за повечето мъничоци на тази възраст. 😀 мен лично, страхотно много ме радва и прави щастлива това, че моето малко момче предпочита да вложи в рисунка или изкуство това, което го е развълнувало – така се пазят спомени най-добре, нали?

благодаря ти, че се отби 🙂

Наталски

Вашият коментар

