Галерия

:) first of all…

вдъхновение може и да нямам напоследък.

дуендето ми, обаче, се върна.images

принципно, фейсбук е**ва мамата на много неща, но пък и е отлична арена да се правиш на идиот безнаказано. `пак ме е треснала инсомнията, от нямане какво да правя чета женски сайтове, а наталия кобилкина ме светка как да бъда повече жена от това, което съм.
два извода: а) това момиче, мислейки предимно с вагината си, скапва  скапва малкото ми име, превръщайки го в същото нарицателно, каквото са и вицовете за наташенка ростова. б) някой трябва да й спре екстазито на тая мацка.
а истината, скъпи ми фейсбук е, че женският сексапил, сексуалност и чувственост винаги са се намирали между ушите, а не между бедрата. и, мъже. жените ви винаги ще обичат децата си повече от вас. period!` – е епично-философският статус, който избухнах в три през нощта, погната от поредния бесен пристъп на безсъние, резултат от афтър-шоковете на изминалите ми дни и седмици, за които просто не искам да си спомням.

бих могла да дръпна една пространна статия, изпълнена с доста съждения за феминизъм, женственост, джендър-роли и всякакъв такъв бул-шит, предизвиквайки доста цветущи представи какви точно са взаимоотношенията със собственото ми йони, докато развивам простичката теза, че независимо какво има между ушите си, жената е жена, с всичките му последствия, вицове и изводи.

и, да. жените наистина обичат децата си повече от мъжете си, а скромните ми житейски наблюдеия до тук сочат, че рано или късно всяка жена, било най-печеното мъжко момиче или най-меркантилната кукла, достига до извода, че мъжете не са нищо по-различно от донори на сперма. и преди да повдигнеш вежда, предвид фактът, че, о, боже, аз също съм жена – не се безпокой, за мен, аз съм си построила комунизма. все още съм способна да се радвам и наслаждавам на любовта, която предизвиквам и раздавам около себе си, запазила умението си на абсолютно неволен, но съзнателен under skin slider. 66 кила жив сарказъм, какво да ме правиш 😀

Вашият коментар

