дъга в сърцето

 

отивам да нагледам детето, за което мисля, че блажено спи, но от креватчето ме гледат ококорени тъмни очички:
-мамо, виж колко е красиво навън – всичко е в жълто и синьо! – възторжено заявява хлапето и ми се усмихва, а аз не мога да сдържа усмивката си също. поглежда ме отново, и казва замислено:
-знаеш ли, мамо, понякога имам чувството, че в сърцето си имам дъга!
мой ред е да вдигна учудено вежди:
– дъга ли? какво означава да имаш дъга в сърцето си?
малкия ме поглежда така, сякаш отговора се подразбира от само себе си, а аз съм възможно най-несъобразителния човек на света:
– много ясно, бе, мамо – когато имаш дъга в сърцето си, озачава, че обичаш някой човек!

е, ами това е! ако понякога се съмнявам, че светлината се навърта около мен, имам един малък мъдрец у дома, който ми напомня за нея
и, признайте си сега – чували ли сте по-ясна дефиниция за любовта от това да имаш дъга в сърцето си?

Вашият коментар

