Галерия

бродирана градина

здрасти!

нямам много за казване – най-накрая открих и аз `сезо 2014` в картичкоделото 😀 това ми изделие е в тон с котюр-експериментите ми в края на миналата година. шаблона е лично мой, създаден на майтап – всъщност, идеята за тази картичка се роди, докато си драсках на хвърчащо листче, докато говорех по телефона 😀 страшно много ми допада техниката `изонит` в изработката на картички – ефекта е поразителен, и освен искреното удоволствие, че пак мога да създавам красота, без излишни *ъзарски материали, ме кефи и автентичния винтидж ефект на така създадените картички 😀

предварително се извинявам за кофти снимките, но мъгливото време навън далеч не работи в ползу фотографските ми емуния, но пък, не мога да се сдържа да не се изфукам 😀

sauras1 sakuras2 sakuras3 sakuras4дис из ит 😀 доколкото се познавам, в скоро време ще видиш от мен още доста бродирани чудеса, но кеф цеа нема, казано по друг начин 😀

мерси, че се отби, и да слушкаш, ей!

Нат

Instagram

Вашият коментар

