Галерия

уду ир, или – как си, преведено от фонетик :D

 

paost inovacia

вселената, напоследък, намира странни, но осезателни като шамар начини да общува с мен:D по време на пролетното ми чистене в ръцете ми скочи `изкуството да бъдеш егоист` на й. киршнер, просто скочи, но колкото и да се опитвах да я чета и да прилагам, разбираш ли, практиките в нея… толкова по-тягостно се чувствах, беше ми кофти, неприятно и скучно. и всичко това – в момент, в който съвсем осезателно усещам веригата около крилете си и унинието малко зад гръдната си кост. не обичам императивите, ако и в моментна да съм в преход, в който имам да решавам много неща.
днес разсеяно си мислех, че много от любимите ми автори он-лайн и блогъри, които наистина харесвам да чета, мълчат напоследък. и, случайно проверявайки пощата си, получих книга която може би ще ми помогне да намеря отговорите на точно тези въпроси, които ме тормозят:) част от вкусните бонуси са, че я получих лично и апокрифно, лично аз, освен това, харесвам автора, с онзи тип харесване, който те кара да си мислиш, че ако в някоя паралелна вселена седнете на маса над половиница бира, има за какво да си говорите и да пишете на салфетка. и, да, вселената днес намери начин да ми каже нещо, а още по-готиното е, че докато пишех този текст, агнелите ми пошушнаха, че няма защо да се плаша от новото начало, че няма лошо дори в това да го предизвикам самата аз
вероятно, звуча като куку. не е като да не съм свикнала а и тепърва се уча да свиквам, че моето присъствие винаги ще кара дадени хора да се чувстват глупаво, а аз да изглеждам изключително арогантна и самовлюбена. но, не ми пука засега – имам литература за четене, и ако усетя, че точно ти имаш нужда също да прочетеш това, което съм осмислила аз, мога да ти помогна да стигнеш до истината весел уикенд everyone of ya

Вашият коментар

